Expresar verbalmente, de xeito razoado, o proceso seguido na resolución dun problema.
Utilizar procesos de razoamento e estratexias de resolución de problemas, realizando os cálculos necesarios e comprobando as solucións obtidas.
Elaborar un informe científico escrito que sirva para comunicar as ideas matemáticas xurdidas na resolución dun problema, coa precisión e o rigor adecuados.
Planificar adecuadamente o proceso de investigación, tendo en conta o contexto en que se desenvolve e o problema de investigación formulado.
Practicar estratexias para a xeración de investigacións matemáticas, a partir da resolución dun problema e o afondamento posterior, da xeneralización de propiedades e leis matemáticas, e do afondamento nalgún momento da historia das matemáticas, concretando todo iso en estatísticos ou probabilísticos.
Desenvolver procesos de matematización en contextos da realidade cotiá (estatísticos ou probabilísticos) a partir da identificación de problemas en situacións problemáticas da realidade.
Valorar a modelización matemática como un recurso para resolver problemas da realidade cotiá, avaliando a eficacia e as limitacións dos modelos utilizados ou construídos.
Desenvolver e cultivar as actitudes persoais inherentes ao quefacer matemático.
Superar bloqueos e inseguridades ante a resolución de situacións descoñecidas.
Reflexionar sobre as decisións tomadas, valorando a súa eficacia, e aprender diso para situacións similares futuras.
Empregar as ferramentas tecnolóxicas adecuadas, de xeito autónomo, realizando cálculos estatísticos, analizando con sentido crítico situacións diversas que axuden á comprensión ou á resolución de problemas.
Utilizar as tecnoloxías da información e da comunicación de maneira habitual no proceso de aprendizaxe, buscando, analizando e seleccionando información salientable en internet ou noutras fontes, elaborando documentos propios, facendo exposicións e argumentacións destes e compartíndoos en ámbitos apropiados para facilitar a interacción
Instrumentos de avaliación
Proba obxectiva de resolución de exercicios (presenciais ou telemáticos a través da aula virtual ou, se é necesario, por videoconferencia en Webex).
Foros de debate.
Documentos colaborativos.
Tipos de avaliación
Avaliación formativa
Avaliación por pares: os alumnos avaliarán os exercicios realizados por cada un dos seus compañeiros.
Autoavaliación: o alumno avaliará o seu desempeño nas tarefas realizadas.
Deseño de instrución: o profesor avaliará a eficacia de cada un dos pasos do deseño de aprendizaxe, adaptándoos segundo corresponda.
Avaliación sumativa
Resultados da proba obxectiva para resolver exercicios.
Resultados da avaliación por pares.
Grao de participación do alumnado nas actividades propostas.