Saltar navegación

Actividades propostas

Actividade 1

Nun grupo de 100 estudantes, 60 fan deporte, 40 leen libros e 30 fan ambas actividades. Determina:

a. Cantos estudantes fan deporte pero non len libros

b. Cantos estudantes non fan ningunha das dúas actividades

c. Cantos estudantes fan deporte ou len libros

Solución

a.  estudantes fan deporte pero non len libros

b.  estudantes non fan ningunha das dúas actividades

c.  estudantes fan deporte ou len libros



Máis preguntas

  1. Se se engaden 10 estudantes máis ao grupo, todos os cales fan deporte pero non len libros, como cambian as respostas a a), b) e c)?
  2. Se 5 dos estudantes que fan ambas as actividades deciden deixar de facer deporte, como afecta isto ás respostas a a), b) e c)?
  3. Se o grupo expándese para incluír 20 estudantes máis, dos cales 10 fan deporte e len libros e os outros 10 non fan ningunha das dúas actividades, como cambian as respostas a a), b) e c)?

Activar JavaScript

Actividade 2

Sabendo que P(A) = 0.6, P(B) = 0.5, P(A∩B) = 0.3, son A e B independentes?

Solución

  • A e B    son independentes.

Máis preguntas

  1. Se P(A)=0.4 y P(B)=0.3, e A y B son independentes, cal é P(A∩B)?
  2. Qué significa que dous eventos sexan mutuamente excluíntes e como se diferencia da independencia?
  3. Se P(A)=0.7, P(B)=0.5, e sabemos que A e B son independentes, como atopariamos P(A∪B)?

Activar JavaScript

Actividade 3

Nunha empresa hai 2 programadores, Ana e Xoan. Ana resolve o 80% dos tickets e Xoan o 20% restante. Se se selecciona un ticket resolto ao chou, cal é a probabilidade de que o resolvese Ana?

Solución

  • A probabilidade de que o resolvese Ana é .


Máis preguntas

  1. Se Ana mellora as súas habilidades e comeza a resolver o 90% dos tickets, como cambia a probabilidade de que un ticket seleccionado ao azar fose resolvido por ela?
  2. Se se engade un terceiro programador que resolve o 10% dos tickets, reducindo a parte de Ana ao 70% e a de Xoan ao 20%, cal é a nova probabilidade de que un ticket seleccionado ao azar fose resolvido por Ana?
  3. Cal é a probabilidade de que un ticket seleccionado ao azar fose resolvido por Xoan?

Activar JavaScript

Actividade 4

Consideremos o experimento aleatorio de lanzar un dado e sacar unha bóla dunha urna con 3 bolas verdes e 5 vermellas. Definimos os sucesos:

A = "Obter un número impar no dado"
B = "Sacar unha bóla verde"

Determina:

a. O suceso contrario de A

b. O suceso unión de A e B

c. Se A e B son incompatibles

Solución

a. O suceso contrario de \(A\) é \(A´=\){ , , }

b. O suceso unión de \(\text{A e B}\), \(P(AUB)=\) { , , , }

c. A e B  son incompatibles


Máis preguntas

  1. Se se engade unha bóla amarela á urna, como se define o suceso "Sacar unha bóla que non sexa verde" e como afecta isto á probabilidade de B?
  2. Se o dado cámbiase por un de 12 caras, como cambia o suceso A e o seu suceso contrario?
  3. Cal é a probabilidade de obter un número par no dado e sacar unha bóla verde da urna nun só intento?

Activar JavaScript

Actividade 5

Nunha fábrica hai tres máquinas. A probabilidade de que funcionen mañá é 0.9, 0.7 e 0.8 respectivamente. Se se elixe unha ao chou, cal é a probabilidade de que funcione?

Solución

  • A probabilidade de que funcione é


Máis preguntas

  1. Se unha das máquinas ten o dobre de probabilidade de ser elixida que as outras dúas, como afectaría isto á probabilidade total de que a máquina seleccionada funcione?
  2. Se se engade unha cuarta máquina cunha probabilidade de funcionar de 0.6, como cambiaría a probabilidade de que unha máquina seleccionada ao azar funcione?
  3. Como se calcularía a probabilidade de que polo menos una das tres máquinas funcione?

Activar JavaScript

Actividade 6

A probabilidade de que unha persoa teña unha enfermidade é 0.05 e a de dar positivo no test é 0.9 se está enferma e 0.2 se non o está. Cal é a probabilidade de ter a enfermidade se o test é positivo?

Solución

  • A probabilidade de ter a enfermidade se o test é positivo é aproximadamente   .


Máis preguntas

  1. Se a eficacia do test mellora e a probabilidade de dar positivo cando se está enfermo aumenta a 0.95, como afecta isto á probabilidade de ter a enfermidade se o test é positivo?
  2. Como cambiaría a probabilidade de ter a enfermidade se o test é positivo se a prevalencia da enfermidade aumenta ao 10%?
  3. Se se introduce un segundo test independente coa mesma eficacia, cal é a probabilidade de ter a enfermidade se ambos os tests son positivos?

Activar JavaScript

Actividade 7

Completa a táboa de continxencia entre dous sucesos A e B e calcula:

a. \(P(\bar{A}) \)

b.  \(P(B\cup\bar{A}) \)

c. \(P(B \cap A /A)  \)

Solución

\(A\) \(\bar{A}\) Totais
 \(B\) 0.05 0.3
 \(\bar{B}\) 0.15
 Totais 0.4

a. \(P(\bar{A}) = \) 

b.  \(P(B\cup\bar{A}) =\) 

c. \(P(B \cap A /A) =\) 


Máis preguntas

  1. Se a probabilidade de A aumenta a 0.5, como cambian P(A′), P(B∪A′) e P(A∩B∣A)?
  2. Se a probabilidade de B diminúe a 0.25 e P(A′∩B) mantense constante, como afecta isto a P(B∪A′)?
  3. Se se introduce un novo evento C que é independente de A e B, con P(C)=0.4, como se calcularía P(A∩C)?

Activar JavaScript

Actividade 8

Nun centro deportivo de 100 socios, algúns socios fan spinning, ioga ou pilates. Sábese que:

30 socios fan spinning
50 fan ioga
25 fan pilates
20 fan spinning e ioga
15 fan ioga e pilates
10 fan spinning e pilates
5 fan os tres deportes

1. Fai un diagrama de Venn que recolla esta información sobre os socios e os tres deportes.

2. Se se escolle un socio ao chou, cal é a probabilidade de que:

a. Faga spinning e ioga

b. Faga ioga e pilates ou spinning

c. Non faga ningún dos tres deportes

Solución

2.

a. A probabilidade de que faga spinning e ioga é

b. A probabilidade de que faga ioga e pilates ou spinning é

c. A probabilidade de que non faga ningún dos tres deportes é


Máis preguntas

  1. Se 5 socios adicionais comezan a facer pilates, como cambia a probabilidade de que un socio seleccionado ao azar faga pilates?
  2. Se 3 socios que fan spinning e ioga deciden deixar o centro deportivo, como afecta isto ás probabilidades calculadas?
  3. Se se introduce un novo deporte no centro e 10 socios únicos comezan a practicalo, como afecta isto ao número total de socios únicos que participan en polo menos unha actividade?

Activar JavaScript

Feito con eXeLearning (Nova xanela)