Pasaporte emocional. Encerado (debuxo libre)

Visto: 108 veces
Votos
Aínda sen votos

2024-04-17

Iluestrativo. Encerado (debuxo libre)

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Encerado que conta con numerosas ferramentas para debuxar: figuras xeométricas, liñas, frechas, pincel, cadro de texto, inserción de imaxes, goma de borrar etc. O alumnado poderá personalizar o panel de debuxo cambiando a cor de fondo, modificando o formato dos elementos seleccionados e desprazándoos ao lugar de preferencia para realizar composicións creativas, esquemas ou mapas conceptuais.

Tipo de recursos:

  • Encerado de debuxo libre.

Número de sesións estimadas: 1 sesión, segundo criterio docente.

Outras características:

  • Gran variedade de ferramentas para a creación propia.
  • Funcionalidade para modificar o formato dos elementos inseridos.
  • Opcións de personalización do fondo do lenzo.

Contidos relacionados:

Pasaporte emocional. Encerado (debuxo libre)

Visto: 0 veces
Votos
Aínda sen votos
2024-04-17
imaxe
Iluestrativo. Encerado (debuxo libre)

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Encerado que conta con numerosas ferramentas para debuxar: figuras xeométricas, liñas, frechas, pincel, cadro de texto, inserción de imaxes, goma de borrar etc. O alumnado poderá personalizar o panel de debuxo cambiando a cor de fondo, modificando o formato dos elementos seleccionados e desprazándoos ao lugar de preferencia para realizar composicións creativas, esquemas ou mapas conceptuais.

Tipo de recursos:

  • Encerado de debuxo libre.

Número de sesións estimadas: 1 sesión, segundo criterio docente.

Outras características:

  • Gran variedade de ferramentas para a creación propia.
  • Funcionalidade para modificar o formato dos elementos inseridos.
  • Opcións de personalización do fondo do lenzo.

Contidos relacionados:

Ficheiros relacionados
Arbol
Recursos relacionados
Categoría personalizada
Dirixido a alumnado de Educación Primaria (5º e 6º) e Educación Secundaria Obrigatoria (1º a 4º ESO) para adquirir e afondar nas competencias emocionais.