Ciberagentes en acción

Visto: 0 veces
2025-05-16

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 1 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Lingua Castelá e Literatura de 5º de Educación Primaria.

Está deseñado có fin de mellorar a expresión oral, tanto no referido á articulación, fluidez, volume, proxección, entoación, e velocidade, coma á expresión facial e xestual. 

Cazando bulos

Visto: 0 veces
2025-05-16

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 2 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Lingua Castelá e Literatura de 5º de Educación Primaria.

Está deseñado co fin de desenvolver no alumnado a capacidade crítica en relación á cantidade de información á que teñen acceso, é dicir, a habilidade para analizar e avaliar a información de maneira independente. Implica cuestionar a información, identificar as súas fontes e avaliar a súa validez. Tamén implica ser quen de identificar os argumentos e razoamentos utilizados, e avaliar a súa forza e credibilidade.

¡Salvemos el planeta!

Visto: 0 veces
2025-05-16

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 3 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Lingua Castelá e Literatura de 5º de Educación Primaria.

Está deseñado tendo como finalidade desenvolver no alumnado estratexias de comprensión e expresión empregando diferentes tipoloxías textuais. 

¡Tú sí que vales!

Visto: 0 veces
2025-05-16

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 4 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Lingua Castelá e Literatura de 5º de Educación Primaria.

Esta deseñado tendo como finalidade desenvolver no alumnado estratexias de comprensión e expresión empregando diferentes tipoloxías textuais. 

El juego a través de los siglos

Visto: 0 veces
2025-05-16

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 5 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Lingua Castelá e Literatura de 5º de Educación Primaria.

É un REA das unidades 7 e 8 da área de Lingua Castelá e Literatura, e se atopa relacionado de forma transversal coa unidade 6 sobre "Novas tecnoloxías" da área de Ciencias Naturais, coa unidade 3 "Xogos de sempre" da área de Educación Física e coas unidades 7 e 8 de Ciencias Sociais, das programacións de PROENS. 

El escarabajo escolar

Visto: 0 veces
2025-05-16

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 6 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Lingua Castelá e Literatura de 5º de Educación Primaria.

Este REA correspóndese coa unidade 9 da área de Lingua Castelá e Literatura (unidades modelo en PROENS), e está relacionado de forma transversal coa unidade 5 sobre "Enerxía e materia" da área de Ciencias da Natureza.  Está deseñado co fin de que o alumnado integre a aprendizaxe teórica cunha aprendizaxe vivencial, arredor da prensa escrita en distintos soportes

SaudArte

Visto: 0 veces
2025-03-26

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 2 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Educación Física de 5º de Educación Primaria.

SaudArte é un recurso que ten como finalidade concienciar ao alumnado, e tamén ao entorno próximo do mesmo, da importancia de levar unha vida activa e saudable. Ao longo da situación de aprendizaxe, faise unha aproximación a temáticas coma a alimentación, a postura corporal, o respecto e a igualdade, os primeiros auxilios e a educación viaria.

A festa do xogo

Visto: 0 veces
2025-03-26

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 3 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Educación Física de 5º de Educación Primaria.

O recurso está deseñado co fin de ofrecer ao alumnado un proxecto de investigación e creación sobre o xogo tradicional popular, o deporte autóctono e as danzas tradicionais de España e Galicia.

 

Exprésate na rede!

Visto: 0 veces
2025-03-26

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 4 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Educación Física de 5º de Educación Primaria.

Ten como finalidade traballar a expresión corporal a través das danzas, bailes, acrosport e dramatizacións; facendo fincapé na educación emocional, á vez que o alumnado explora o uso seguro das redes sociais.