ExpoMoving

Visto: 0 veces
2025-08-27

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 1 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Educación Física de 1º de Educación Secundaria Obrigatoria.

Esta situación de aprendizaxe propón un reto que consiste en formarse como adestradores e adestradoras persoais, recibindo unha formación que permita que o alumnado sexa capaz de organizar unha xornada de convivencia saudable coas familias. Os familiares terán a oportunidade de vivir unha xornada de actividade física na que o alumnado será o seu adestrador persoal.

DeporLab

Visto: 0 veces
2025-08-27

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 2 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Educación Física de 1º de Educación Secundaria Obrigatoria.

Esta situación de aprendizaxe propón un reto que consiste en inventar novos deportes para, posteriormente, organizar un torneo dos deportes creados.

Ti si que vales!

Visto: 0 veces
2025-08-27

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 3 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Educación Física de 1º de Educación Secundaria Obrigatoria.

Este REA englóbase nunha situación de aprendizaxe que propón un reto, que consiste en organizar un concurso de habilidades motrices e artístico expresivas que reforcen a autoestima, a desinhibición e o traballo en equipo. A maiores, o alumnado poderá formar parte do mesmo e presentar ante o público do instituto as súas actuacións.

Naturalizando deportes

Visto: 0 veces
2025-08-27

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 4 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Educación Física de 1º de Educación Secundaria Obrigatoria.

Esta situación de aprendizaxe propón un reto que consiste en achegar ao alumnado do propio centro e doutros centros á práctica de actividade física e deportiva en espazos naturais, para o que terán que organizar unha xornada deportiva intercentros.

Pasaporte emocional. Encerado (debuxo libre)

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Encerado que conta con numerosas ferramentas para debuxar: figuras xeométricas, liñas, frechas, pincel, cadro de texto, inserción de imaxes, goma de borrar etc. O alumnado poderá personalizar o panel de debuxo cambiando a cor de fondo, modificando o formato dos elementos seleccionados e desprazándoos ao lugar de preferencia para realizar composicións creativas, esquemas ou mapas conceptuais.

Tipo de recursos:

Pasaporte emocional. Diario de viaxe

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Inglés

Descrición: Contido interactivo que permite ao alumnado crear o seu propio diario de viaxe rexistrando as súas experiencias nas distintas paradas da iniciativa Pasaporte emocional. A narrativa dunha viaxe emocionante e a creación dinámica do diario, que recolle as preferencias de cada persoa no seu deseño (cor, fotografías etc.), motivan ao alumnado a anotar un breve resumo co que se queda de cada destino, contribuíndo así á asimilación do coñecemento adquirido e a súa expresión escrita.  

Pasaporte emocional. Toronto

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Contido dinámico e interactivo que ten como finalidade mellorar as competencias sociais fomentando a convivencia a partir dunha viaxe a Toronto. O alumnado deberá xestionar unha serie de situacións empregando a escoita activa e a asertividade.

Tipo de recursos:

  • Actividades interactivas.

Número de sesións estimadas: de 2 a 3, dependendo da profundidade coa que se queira traballar.

Aclaracións

Pasaporte emocional. Grecia

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Contido dinámico e interactivo que ten como finalidade aprender a xestionar as emocións propias de xeito que os factores externos non impidan acadar a estabilidade emocional a partir dunha viaxe a Grecia. Para conseguir a autonomía emocional, traballarase na autoimaxe, na autoestima, no autoconcepto e na autoeficacia.

Tipo de recursos:

Pasaporte emocional. Ourense

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Contido dinámico e interactivo que ten como finalidade aprender a regularse emocionalmente a partir dunha viaxe a Ourense na que o alumnado deberá xestionar emocións como o medo, a tristeza e a ira.

Tipo de recursos:

  • Actividades interactivas.
  • Escenarios interactivos.

Número de sesións estimadas: de 2 a 3, dependendo da profundidade coa que se queira traballar.

Aclaracións

Deportes na Escola: Shuttleball ou Volantón

Visto: 0 veces
2024-04-15

Esta unidade sobre o Shuttleball ou Volantón pertence a un conxunto de 8, nas que se traballan distintos deportes na escola. Está dirixida a ESO e Bacharelato, facendo as adaptacións que o profesorado estime oportunas segundo cada nivel. Nela inclúese información sobre regras básicas do deporte, quecemento específico, actividades interactivas, proxecto/s final/ais e autoavaliación do aprendido.