AFGAL - ARTIGAL
- Read more about AFGAL - ARTIGAL
- 204 views
Ferramentas para a Avaliación Fonolóxica para Galegofalantes (AFGAL) e Intervención na Articulación para Galegofalantes (ARTIGAL). O obxectivo é poñer á disposición dos mestres/as especialistas en Audición e Linguaxe, logopedas e os distintos profesionais que traballen coa fala e coa linguaxe, un instrumento de intervención enfocado á integración e xeralización dos fonemas da lingua galega.
Iniciación á lingua galega para estranxeiros. Unidade 14: As accións
A incorporación de alumnas e de alumnos procedentes do estranxeiro ao sistema educativo galego é unha realidade que se vén incrementando ao longo das últimas décadas e un desafío para todas aquelas persoas que, por intervir directamente con este alumnado, deben ofrecer unha resposta educativa o máis axeitada posible ás súas necesidades, garantindo os principios de equidade e igualdade de oportunidades.
Iniciación á lingua galega para estranxeiros. Unidade 13: Os medios de transporte
A incorporación de alumnas e de alumnos procedentes do estranxeiro ao sistema educativo galego é unha realidade que se vén incrementando ao longo das últimas décadas e un desafío para todas aquelas persoas que, por intervir directamente con este alumnado, deben ofrecer unha resposta educativa o máis axeitada posible ás súas necesidades, garantindo os principios de equidade e igualdade de oportunidades.
Iniciación á lingua galega para estranxeiros. Unidade 12: Os oficios
A incorporación de alumnas e de alumnos procedentes do estranxeiro ao sistema educativo galego é unha realidade que se vén incrementando ao longo das últimas décadas e un desafío para todas aquelas persoas que, por intervir directamente con este alumnado, deben ofrecer unha resposta educativa o máis axeitada posible ás súas necesidades, garantindo os principios de equidade e igualdade de oportunidades.
Iniciación á lingua galega para estranxeiros. Unidade 11: Os animais
A incorporación de alumnas e de alumnos procedentes do estranxeiro ao sistema educativo galego é unha realidade que se vén incrementando ao longo das últimas décadas e un desafío para todas aquelas persoas que, por intervir directamente con este alumnado, deben ofrecer unha resposta educativa o máis axeitada posible ás súas necesidades, garantindo os principios de equidade e igualdade de oportunidades.
Iniciación á lingua galega para estranxeiros. Unidade 10: As pezas de vestir
A incorporación de alumnas e de alumnos procedentes do estranxeiro ao sistema educativo galego é unha realidade que se vén incrementando ao longo das últimas décadas e un desafío para todas aquelas persoas que, por intervir directamente con este alumnado, deben ofrecer unha resposta educativa o máis axeitada posible ás súas necesidades, garantindo os principios de equidade e igualdade de oportunidades.
Iniciación á lingua galega para estranxeiros. Unidade 9: As froitas
A incorporación de alumnas e de alumnos procedentes do estranxeiro ao sistema educativo galego é unha realidade que se vén incrementando ao longo das últimas décadas e un desafío para todas aquelas persoas que, por intervir directamente con este alumnado, deben ofrecer unha resposta educativa o máis axeitada posible ás súas necesidades, garantindo os principios de equidade e igualdade de oportunidades.
Iniciación á lingua galega para estranxeiros. Unidade 8: Os alimentos
A incorporación de alumnas e de alumnos procedentes do estranxeiro ao sistema educativo galego é unha realidade que se vén incrementando ao longo das últimas décadas e un desafío para todas aquelas persoas que, por intervir directamente con este alumnado, deben ofrecer unha resposta educativa o máis axeitada posible ás súas necesidades, garantindo os principios de equidade e igualdade de oportunidades.
Iniciación á lingua galega para estranxeiros. Unidade 7: A rúa
A incorporación de alumnas e de alumnos procedentes do estranxeiro ao sistema educativo galego é unha realidade que se vén incrementando ao longo das últimas décadas e un desafío para todas aquelas persoas que, por intervir directamente con este alumnado, deben ofrecer unha resposta educativa o máis axeitada posible ás súas necesidades, garantindo os principios de equidade e igualdade de oportunidades.