Autocoidado emocional. Sorteo de autoagasallos

2024-03-27

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Pílula interactiva que promove a adquisición de rutinas de autocoidado entre o alumnado a través dunha dinámica na que cada estudante elaborará unha lista propia de pequenos regalos que facerse no día a día. Posteriormente e durante unha semana, o alumnado entrará no contido para atopar un regalo diferente e aleatorio da súa lista que terá que desfrutar ao longo do día.

Tipo de recursos:

As Capacidades físicas: Velocidade

2023-03-22

"As capacidades físicas" é unha serie de catro secuencias didácticas cun obxectivo fundamental: interiorizar e practicar os contidos e métodos requiridos para o adestramento da flexibilidade, da forza, da velocidade e da resistencia, para relacionalas coas prácticas deportivas. Tras a definición, clasificación, metodoloxía, técnica, exercicio e o propio adestramento avalia as capacidades físicas por medio de encher espazos, escolla múltiple, listas, preguntas, ordenar, seleccionar, test e probas específicas.

As Capacidades físicas: Resistencia

As Capacidades físicas: Forza

2023-03-22

As capacidades físicas: a velocidade

2023-03-16

O recurso ten como obxectivo fundamental o interiorizar e practicar os contidos e métodos requiridos para o adestramento da flexibilidade, da forza, da velocidade e da resistencia, para relacionalas coas prácticas deportivas.

Tras a definición, clasificación, metodoloxía, técnica, exercicio e o propio adestramento avalía as capacidades físicas por medio de encher espazos, escolla múltiple, listas, preguntas, ordenar, seleccionar, test e probas específicas.

As capacidades físicas: a resistencia

2023-03-16

O recursos ten como obxectivo fundamental o interiorizar e practicar os contidos e métodos requiridos para o adestramento da flexibilidade, da forza, da velocidade e da resistencia, para relacionalas coas prácticas deportivas.

As capacidades físicas: a forza

2023-03-16

As capacidades físicas: a flexibilidade

2023-03-16

Este recurso ten como obxectivo fundamental o interiorizar e practicar os contidos e métodos requiridos para o adestramento da flexibilidade, da forza, da velocidade e da resistencia, para relacionalas coas prácticas deportivas.