La tecnología da mucho juego

Visto: 0 veces
2024-09-27

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 1 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Tecnoloxía e Dixitalización de 1º ESO. A situación de aprendizaxe que desenvolve ofrece ao alumando un primeiro achegamento á tecnoloxía. Tamén lles introduce no deseño de pezas, tanto en 2D como en 3D, así como na fabricación dixital de pezas sinxelas empregando unha impresora 3D e/ou unha cortadora láser.

¡Cómo está el patio!

Visto: 0 veces
2024-09-25

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 3 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Tecnoloxía e Dixitalización de 1º ESO. A situación de aprendizaxe que desenvolve pretende iniciar ao alumnado no proceso tecnolóxico a través da construción dunha estrutura que mellore o patio do seu centro educativo, facéndoo máis inclusivo.

Un parque animado

Visto: 0 veces
2024-09-24

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 4 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Tecnoloxía e Dixitalización de 1º ESO. Na situación de aprendizaxe que desenvolve, o alumnado terá que realizar unha maqueta dunha máquina para un parque biosaudable. O obxectivo é a planificación dunha instalación deste tipo para mellorar o benestar das persoas usuarias no seu barrio.

La magia de la electricidad

Visto: 0 veces
2024-09-23

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 5 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Tecnoloxía e Dixitalización de 1º ESO. A situación de aprendizaxe que desenvolve pretende introducir ao alumnado no coñecemento e aplicación da electricidade para a resolución de problemas.

O reto consiste na realización dunha maqueta co obxectivo de planificar unha instalación eléctrica que supoña unha vantaxe importante no proxecto, e que teña en conta un estudo da súa sostibilidade.

Viaje programado

Visto: 0 veces
2024-09-22

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 6 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Tecnoloxía e Dixitalización de 1º ESO. A situación de aprendizaxe que desenvolve pretende un primeiro achegamento á programación e introduce aos estudantes na solución de problemas informáticos a través de algoritmos e diagramas de fluxo, así como a súa posterior tradución nunha aplicación sinxela mediante unha linguaxe de programación.

 

¡Todo bajo control! Automatizando nuestra aula

Visto: 0 veces
2024-09-21

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 7 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Tecnoloxía e Dixitalización de 1º ESO. A situación de aprendizaxe que desenvolve consiste en automatizar algunha variable física na maqueta da súa aula, de xeito  que se mellore o benestar das persoas usuarias desta e/ou consegua algún aforro enerxético.

Este REA presenta a particularidade de poder facer as actividades con dúas placas robóticas que podemos ter nos nosos centros educativos (placa Mbot Auriga do robot Mbot Ranger e a placa Microbit).

Pasaporte emocional. Encerado (debuxo libre)

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Encerado que conta con numerosas ferramentas para debuxar: figuras xeométricas, liñas, frechas, pincel, cadro de texto, inserción de imaxes, goma de borrar etc. O alumnado poderá personalizar o panel de debuxo cambiando a cor de fondo, modificando o formato dos elementos seleccionados e desprazándoos ao lugar de preferencia para realizar composicións creativas, esquemas ou mapas conceptuais.

Tipo de recursos:

Pasaporte emocional. Diario de viaxe

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Inglés

Descrición: Contido interactivo que permite ao alumnado crear o seu propio diario de viaxe rexistrando as súas experiencias nas distintas paradas da iniciativa Pasaporte emocional. A narrativa dunha viaxe emocionante e a creación dinámica do diario, que recolle as preferencias de cada persoa no seu deseño (cor, fotografías etc.), motivan ao alumnado a anotar un breve resumo co que se queda de cada destino, contribuíndo así á asimilación do coñecemento adquirido e a súa expresión escrita.  

Pasaporte emocional. Toronto

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Contido dinámico e interactivo que ten como finalidade mellorar as competencias sociais fomentando a convivencia a partir dunha viaxe a Toronto. O alumnado deberá xestionar unha serie de situacións empregando a escoita activa e a asertividade.

Tipo de recursos:

  • Actividades interactivas.

Número de sesións estimadas: de 2 a 3, dependendo da profundidade coa que se queira traballar.

Aclaracións