Non lle temas aos monstros, cRÉAos!
Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 1 elaborado no proxecto cREAgal para a área de Ciencias da Natureza de 6º de Educación Primaria.
Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 1 elaborado no proxecto cREAgal para a área de Ciencias da Natureza de 6º de Educación Primaria.
Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 2 elaborado no proxecto cREAgal para a área de Ciencias da Natureza de 6º de Educación Primaria.
Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 3 elaborado no proxecto cREAgal para a área de Ciencias da Natureza de 6º de Educación Primaria.
Este REA ten como finalidade traballar a función de reprodución. Partirá da imaxe que temos dos demais e da nosa propia para logo desmontar mitos sobre a educación sexual e estudar a anatomía e a fisioloxía dos aparellos implicados; finalmente rematará con indicacións e consellos para coidar a saúde sexual.
Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 4 elaborado no proxecto cREAgal para a área de Ciencias da Natureza de 6º de Educación Primaria.
O presente REA explora as características e as propiedades da materia para despois aplicalas á práctica a través da identificación de materiais que poidan ser utilizados no reto presentado, así como na investigación das diferentes formas de enerxía que se poden empregar.
O proxecto “Retos para os Polos Creativos” está enfocado a desenvolver e potenciar iniciativas formativas no marco do ámbito STEAM (ciencia-tecnoloxía-enxeñaría-arte-matemáticas) utilizando algúns dos materiais aportados pola Xunta de Galicia no proxecto de Polos Creativos. Para isto, realizaranse 6 pequenos proxectos en formato ODE onde o alumnado terá que elaborar unha produción material de deseño propio atendendo ás premisas e obxectivos de cada proxecto.
O proxecto “Retos para os Polos Creativos” está enfocado a desenvolver e potenciar iniciativas formativas no marco do ámbito STEAM (ciencia-tecnoloxía-enxeñaría-arte-matemáticas) utilizando algúns dos materiais aportados pola Xunta de Galicia no proxecto de Polos Creativos. Para isto, realizaranse 6 pequenos proxectos en formato ODE onde o alumnado terá que elaborar unha produción material de deseño propio atendendo ás premisas e obxectivos de cada proxecto.
O proxecto “Retos para os Polos Creativos” está enfocado a desenvolver e potenciar iniciativas formativas no marco do ámbito STEAM (ciencia-tecnoloxía-enxeñaría-arte-matemáticas) utilizando algúns dos materiais aportados pola Xunta de Galicia no proxecto de Polos Creativos. Para isto, realizaranse 6 pequenos proxectos en formato ODE onde o alumnado terá que elaborar unha produción material de deseño propio atendendo ás premisas e obxectivos de cada proxecto.
O proxecto “Retos para os Polos Creativos” está enfocado a desenvolver e potenciar iniciativas formativas no marco do ámbito STEAM (ciencia-tecnoloxía-enxeñaría-arte-matemáticas) utilizando algúns dos materiais aportados pola Xunta de Galicia no proxecto de Polos Creativos. Para isto, realizaranse 6 pequenos proxectos en formato ODE onde o alumnado terá que elaborar unha produción material de deseño propio atendendo ás premisas e obxectivos de cada proxecto.
O proxecto “Retos para os Polos Creativos” está enfocado a desenvolver e potenciar iniciativas formativas no marco do ámbito STEAM (ciencia-tecnoloxía-enxeñaría-arte-matemáticas) utilizando algúns dos materiais aportados pola Xunta de Galicia no proxecto de Polos Creativos. Para isto, realizaranse 6 pequenos proxectos en formato ODE onde o alumnado terá que elaborar unha produción material de deseño propio atendendo ás premisas e obxectivos de cada proxecto.
O proxecto “Retos para os Polos Creativos” está enfocado a desenvolver e potenciar iniciativas formativas no marco do ámbito STEAM (ciencia-tecnoloxía-enxeñaría-arte-matemáticas) utilizando algúns dos materiais aportados pola Xunta de Galicia no proxecto de Polos Creativos. Para isto, realizaranse 6 pequenos proxectos en formato ODE onde o alumnado terá que elaborar unha produción material de deseño propio atendendo ás premisas e obxectivos de cada proxecto.