Teoremas e trigonometría

Visto: 0 veces
2024-09-11

Unidade que traballa, entre outras cousas, contidos e actividades sobre teoremas e trigonometría: teoremas da altura, cateto, Pitágoras e Tales; semellanzas e trigonometría básica.


Abrangue ademais dos contidos de matemáticas; libro sobre un famoso matemático histórico con actividades sobre o mesmo, actividades de matemática recreativa (lóxica matemática), actividades de vocabulario en lingua inglesa, ligazóns a xogos e vídeos en liña e un traballo colaborativo.

Curvas, corpos e transformacións xeométricas

Visto: 0 veces
2024-09-11

Unidade que traballa, entre outras cousas, contidos e actividades sobre: circunferencia e círculo, poliedros e corpos redondos, simetrías, translacións e xiros.

Abrangue ademais dos contidos de matemáticas; libro sobre un famoso matemático histórico con actividades sobre o mesmo, actividades de matemática recreativa (lóxica matemática), actividades de vocabulario en lingua inglesa, ligazóns a xogos e vídeos en liña e un traballo colaborativo.

Polígonos

Visto: 0 veces
2024-09-11

Unidade que traballa, entre outras cousas, contidos e actividades sobre os polígonos: elementos que os conforman, clasificacións, suma de ángulos, triángulos, cuadriláteros, perímetros e áreas...


Abrangue ademais dos contidos de matemáticas; libro sobre un famoso matemático histórico con actividades sobre o mesmo, actividades de matemática recreativa (lóxica matemática), actividades de vocabulario en lingua inglesa, ligazóns a xogos e vídeos en liña e un traballo colaborativo.

Elementos básicos da xeometría

Visto: 0 veces
2024-09-11

Unidade que traballa, entre outras cousas, contidos e actividades sobre os elementos básicos da xeometría: o punto, a recta, a semirrecta, o segmento, o plano e o ángulo.

Abrangue ademais dos contidos de matemáticas; libro sobre un famoso matemático histórico con actividades sobre o mesmo, actividades de matemática recreativa (lóxica matemática), actividades de vocabulario en lingua inglesa, ligazóns a xogos e vídeos en liña e un traballo colaborativo.

Pasaporte emocional. Encerado (debuxo libre)

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Encerado que conta con numerosas ferramentas para debuxar: figuras xeométricas, liñas, frechas, pincel, cadro de texto, inserción de imaxes, goma de borrar etc. O alumnado poderá personalizar o panel de debuxo cambiando a cor de fondo, modificando o formato dos elementos seleccionados e desprazándoos ao lugar de preferencia para realizar composicións creativas, esquemas ou mapas conceptuais.

Tipo de recursos:

Pasaporte emocional. Diario de viaxe

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Inglés

Descrición: Contido interactivo que permite ao alumnado crear o seu propio diario de viaxe rexistrando as súas experiencias nas distintas paradas da iniciativa Pasaporte emocional. A narrativa dunha viaxe emocionante e a creación dinámica do diario, que recolle as preferencias de cada persoa no seu deseño (cor, fotografías etc.), motivan ao alumnado a anotar un breve resumo co que se queda de cada destino, contribuíndo así á asimilación do coñecemento adquirido e a súa expresión escrita.  

Pasaporte emocional. Toronto

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Contido dinámico e interactivo que ten como finalidade mellorar as competencias sociais fomentando a convivencia a partir dunha viaxe a Toronto. O alumnado deberá xestionar unha serie de situacións empregando a escoita activa e a asertividade.

Tipo de recursos:

  • Actividades interactivas.

Número de sesións estimadas: de 2 a 3, dependendo da profundidade coa que se queira traballar.

Aclaracións

Pasaporte emocional. Grecia

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Contido dinámico e interactivo que ten como finalidade aprender a xestionar as emocións propias de xeito que os factores externos non impidan acadar a estabilidade emocional a partir dunha viaxe a Grecia. Para conseguir a autonomía emocional, traballarase na autoimaxe, na autoestima, no autoconcepto e na autoeficacia.

Tipo de recursos:

Pasaporte emocional. Ourense

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Contido dinámico e interactivo que ten como finalidade aprender a regularse emocionalmente a partir dunha viaxe a Ourense na que o alumnado deberá xestionar emocións como o medo, a tristeza e a ira.

Tipo de recursos:

  • Actividades interactivas.
  • Escenarios interactivos.

Número de sesións estimadas: de 2 a 3, dependendo da profundidade coa que se queira traballar.

Aclaracións