Hidrosfera

Visto: 0 veces
2025-09-17

Unidade didáctica que consta de 8 videoleccións e 6 prácticas de laboratorio, nas que se desenvolve o tema da hidrosfera.

Estas vídeoleccións combinan as explicacions en campo e en laboratorio, con vídeo narrado, animacións e secuencias de actividades de laboratorio. A duración de cada un dos videotitorias está comprendida entre os 3 e os 12 minutos e consta de:

1. Unha estrutura fixa secuenciada seguindo o seguinte esquema:

Misterio no mosteiro: a Alta Idade Media na Península Ibérica

Visto: 0 veces
2025-08-29

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 1 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Xeografía e Historia de 2º de Educación Secundaria Obrigatoria.

O REA reúne os contidos da unidade 1 (Os reinos altomedievais) e 4 (A Península Ibérica na Idade Media e o Reino Medieval de Galicia) da proposta de programación recollida en Proens.

Unha luminosa Idade Media

Visto: 0 veces
2025-08-29

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 2 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Xeografía e Historia de 2º de Educación Secundaria Obrigatoria.
O REA abrangue as unidades 2 e 3 da proposta de Proens. Os contidos comprenden a parte histórica dedicada á Idade Media e o feudalismo en Europa, así como as manifestacións artísticas dos estilos románico, gótico e hispano-musulmán.

A crise da Baixa Idade Media: cando algo se pode torcer... tórcese

Visto: 0 veces
2025-08-29

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 3 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Xeografía e Historia de 2º de Educación Secundaria Obrigatoria.
O REA ofrece ao alumnado, a través de diferentes fontes, información sobre a Idade Media. Poderá coñecer como se manifestou a crise do século XIV e cales foron os seus impactos sobre a poboación europea (tanto a nivel demográfico como a nivel político, social e cultural); como os cambios producidos contribuíron a sentar as bases da Idade Moderna e como afectaron estes procesos a Galicia.

Combatendo trolas: os avances do ser humano

Visto: 0 veces
2025-08-29

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 5 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Xeografía e Historia de 2º de Educación Secundaria Obrigatoria.
Neste REA, o alumnado coñecerá todos os cambios políticos, económicos, sociais, científicos e artísticos que se produciron a partir do Humanismo e que lle axudará a ter un amplo coñecemento desa época.

Un mundo cheo pero desigualmente repartido

Visto: 0 veces
2025-08-28

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 6 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Xeografía e Historia de 2º de Educación Secundaria Obrigatoria.
Un recurso educativo aberto pensado para o estudo da xeografía da poboación, da xeografía urbana e para recoñecer as diferenzas que existen no planeta e ao mesmo tempo comprender como a cooperación pode contribuír á desaparición delas.

Pasaporte emocional. Encerado (debuxo libre)

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Encerado que conta con numerosas ferramentas para debuxar: figuras xeométricas, liñas, frechas, pincel, cadro de texto, inserción de imaxes, goma de borrar etc. O alumnado poderá personalizar o panel de debuxo cambiando a cor de fondo, modificando o formato dos elementos seleccionados e desprazándoos ao lugar de preferencia para realizar composicións creativas, esquemas ou mapas conceptuais.

Tipo de recursos:

Pasaporte emocional. Diario de viaxe

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Inglés

Descrición: Contido interactivo que permite ao alumnado crear o seu propio diario de viaxe rexistrando as súas experiencias nas distintas paradas da iniciativa Pasaporte emocional. A narrativa dunha viaxe emocionante e a creación dinámica do diario, que recolle as preferencias de cada persoa no seu deseño (cor, fotografías etc.), motivan ao alumnado a anotar un breve resumo co que se queda de cada destino, contribuíndo así á asimilación do coñecemento adquirido e a súa expresión escrita.  

Pasaporte emocional. Toronto

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Contido dinámico e interactivo que ten como finalidade mellorar as competencias sociais fomentando a convivencia a partir dunha viaxe a Toronto. O alumnado deberá xestionar unha serie de situacións empregando a escoita activa e a asertividade.

Tipo de recursos:

  • Actividades interactivas.

Número de sesións estimadas: de 2 a 3, dependendo da profundidade coa que se queira traballar.

Aclaracións