Pasaporte emocional. Viaxe emocionante (ESO)

2022-11-14

Ilustrativo. Viaxe emocionante.

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Contido dinámico e interactivo que permite ao alumnado traballar distintas competencias emocionais, intrapersoais e sociais a partir dunha viaxe a distintos escenarios reais nos que irá superando retos. ​Emprégase a arte, a historia e a narrativa para profundar no traballo introspectivo do alumnado, así como para fomentar debate e pensamento crítico.

• Actividades interactivas.
  • Creador de avatares e dun pasaporte personalizado.
  • Escenarios interactivos.

Número de sesións estimadas: de 6 a 8, dependendo da profundidade coa que se queira traballar.

Aclaracións

• Esta versión está dirixida ao alumnado da ESO. Hai dispoñible outra versión adaptada ao nivel de EP.
  • Esta versión contén a creación do avatar e do pasaporte e os dous primerios viaxes. Proximamente engadiranse novas versións con outros destinos.

• Gran variedade de actividades individuais e grupais para traballar competencias emocionais, intrapersoais e sociais.
  • Glosario con definicións de vocabulario emocional.
  • Actividades complementarias para traballar na aula.

Pasaporte emocional. Viaxe emocionante (ESO)

2022-11-14
Ilustrativo. Viaxe emocionante.

Materia: Benestar emocional na aula

• Actividades interactivas.
  • Creador de avatares e dun pasaporte personalizado.
  • Escenarios interactivos.

Aclaracións

• Glosario con definicións de vocabulario emocional.
  • Actividades complementarias para traballar na aula.

Arbol
Dirixido a alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria (1º a 4º ESO) para adquirir e afondar nas competencias emocionais. Dispoñible tamén a versión para Educación Primaria (5º e 6º).