Warhol, e ti de quen vés sendo?
Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 1 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Educación Plástica e Visual de 5º de Educación Primaria.
Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 1 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Educación Plástica e Visual de 5º de Educación Primaria.
Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 2 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Educación Plástica e Visual de 5º de Educación Primaria.
Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 3 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Educación Plástica e Visual de 5º de Educación Primaria.
Esta unidade didáctica forma parte dun conxunto de 6 unidades relacionadas coas diferentes manifestacións artísticas en Galicia.
Nesta unidade traballaremos a arte de gran formato, especialmente os murais de arte urbana que están a proliferar no noso contorno.
Esta unidade didáctica forma parte dun conxunto de 6 unidades relacionadas coas diferentes manifestacións artísticas en Galicia.
Nesta unidade didáctica traballaremos os faros de Galicia. Un elemento moi importante e representativo do noso patrimonio arquitectónico.
Esta unidade didáctica forma parte dun conxunto de 6 unidades relacionadas coas diferentes manifestacións artísticas en Galicia.
Nesta unidade trabállase a figura de Maruja Mallo como representante do surrealismo en Galicia enmarcada nas reivindicacións do 8 de marzo.
Esta unidade didáctica forma parte dun conxunto de 6 unidades relacionadas coas diferentes manifestacións artísticas en Galicia.
Nesta unidade trabállase a figura de Rosalía de Castro como representante da literatura galega e fío condutor doutras manifestacións artísticas.
Esta unidade didáctica forma parte dun conxunto de 6 unidades relacionadas coas diferentes manifestacións artísticas en Galicia.
Nesta unidade traballaremos a cerámica e a súa tradición e relevancia en Galicia, como ben patrimonial, cultural e económico.
Esta unidade didáctica forma parte dun conxunto de 6 unidades relacionadas coas diferentes manifestacións artísticas en Galicia.
Nesta unidade traballaremos os hórreos como motivo representativo da vinculación da arquitectura coa vida cotiá e os ciclos de colleita e conservación dos alimentos.
Materia: Benestar emocional na aula
Descrición: Encerado que conta con numerosas ferramentas para debuxar: figuras xeométricas, liñas, frechas, pincel, cadro de texto, inserción de imaxes, goma de borrar etc. O alumnado poderá personalizar o panel de debuxo cambiando a cor de fondo, modificando o formato dos elementos seleccionados e desprazándoos ao lugar de preferencia para realizar composicións creativas, esquemas ou mapas conceptuais.
Tipo de recursos: