Pasaporte emocional. Ourense

2024-04-17

Ilustrativo. Ourense

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Contido dinámico e interactivo que ten como finalidade aprender a regularse emocionalmente a partir dunha viaxe a Ourense na que o alumnado deberá xestionar emocións como o medo, a tristeza e a ira.

Tipo de recursos:

• Actividades interactivas.
  • Escenarios interactivos.

Número de sesións estimadas: de 2 a 3, dependendo da profundidade coa que se queira traballar.

Aclaracións

• Peza do contido "Viaxe emocionante" formada unicamente pola segunda parada da aventura. Tamén se atopan dispoñibles de forma independente o resto dos destinos ("Palestina", "Grecia" e "Toronto").

Outras características:

• Actividades de expresión escrita que permiten traballar a regulación emocional.
  • Glosario con definicións de vocabulario emocional.
  • Actividades complementarias para traballar na aula.

Contidos relacionados:

Pasaporte emocional. Ourense

2024-04-17
Ilustrativo. Ourense

Materia: Benestar emocional na aula

Tipo de recursos:

• Actividades interactivas.
  • Escenarios interactivos.

Aclaracións

Outras características:

• Glosario con definicións de vocabulario emocional.
  • Actividades complementarias para traballar na aula.

Contidos relacionados:

Arbol
Recursos relacionados
Categoría personalizada
Dirixido a alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria (1º a 4º ESO) para adquirir e afondar nas competencias emocionais.