Pasaporte emocional. Encerado (debuxo libre)

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Encerado que conta con numerosas ferramentas para debuxar: figuras xeométricas, liñas, frechas, pincel, cadro de texto, inserción de imaxes, goma de borrar etc. O alumnado poderá personalizar o panel de debuxo cambiando a cor de fondo, modificando o formato dos elementos seleccionados e desprazándoos ao lugar de preferencia para realizar composicións creativas, esquemas ou mapas conceptuais.

Tipo de recursos:

Pasaporte emocional. Diario de viaxe

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Inglés

Descrición: Contido interactivo que permite ao alumnado crear o seu propio diario de viaxe rexistrando as súas experiencias nas distintas paradas da iniciativa Pasaporte emocional. A narrativa dunha viaxe emocionante e a creación dinámica do diario, que recolle as preferencias de cada persoa no seu deseño (cor, fotografías etc.), motivan ao alumnado a anotar un breve resumo co que se queda de cada destino, contribuíndo así á asimilación do coñecemento adquirido e a súa expresión escrita.  

Autocoidado emocional. Sorteo de autoagasallos

Visto: 0 veces
2024-03-27

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Pílula interactiva que promove a adquisición de rutinas de autocoidado entre o alumnado a través dunha dinámica na que cada estudante elaborará unha lista propia de pequenos regalos que facerse no día a día. Posteriormente e durante unha semana, o alumnado entrará no contido para atopar un regalo diferente e aleatorio da súa lista que terá que desfrutar ao longo do día.

Tipo de recursos: 

Introdución á IA. Respóndelle a UX1A

Visto: 0 veces
2024-01-25

Descrición: Vídeo interactivo, baseado na entrevista coral ás expertas en IA Verónica Bolón, Sara Guerreiro e Minia Manteiga, no que o alumnado irá afianzando os seus coñecementos sobre cuestións esenciais sobre a Intelixencia Artificial a través de sinxelas preguntas ao final de cada bloque temático.

Este contido complementa ao de "As entrevistas de UX1A", que incorpora o vídeo lineal (sen preguntas) das expertas con todos os controis habilitados (avance, retroceso, pause, subtítulos etc.) e os vídeos individuais de cada unha delas.

Proxecto 5: Ruleta Interactiva

Visto: 0 veces
2023-03-23

O proxecto “integración dun espazo maker na aula de primaria II” enfocase cara a desenvolver e potenciar iniciativas formativas no marco do ámbito STEAM (ciencia-tecnoloxía-enxeñaría-arte-matemáticas) utilizando novos materiais. Para isto, realizaranse 6 pequenos proxectos en formato ODE onde o alumando terá que elaborar unha produción material de deseño propio atendendo ás premisas e obxectivos de cada proxecto.

PROXECTO 6: Autoestrada musical

Visto: 0 veces
2023-03-23

O proxecto “integración dun espazo maker na aula de primaria II” enfocase cara a desenvolver e potenciar iniciativas formativas no marco do ámbito STEAM (ciencia-tecnoloxía-enxeñaría-arte-matemáticas) utilizando novos materiais. Para isto, realizaranse 6 pequenos proxectos en formato ODE onde o alumando terá que elaborar unha produción material de deseño propio atendendo ás premisas e obxectivos de cada proxecto.

Proxecto 4: Impresión 3d

Visto: 0 veces
2023-03-23

O proxecto “integración dun espazo maker na aula de primaria II” enfocase cara a desenvolver e potenciar iniciativas formativas no marco do ámbito STEAM (ciencia-tecnoloxía-enxeñaría-arte-matemáticas) utilizando novos materiais. Para isto, realizaranse 6 pequenos proxectos en formato ODE onde o alumando terá que elaborar unha produción material de deseño propio atendendo ás premisas e obxectivos de cada proxecto.

Proxecto 3: MAKEY MAKEY

Visto: 0 veces
2023-03-23

O proxecto “integración dun espazo maker na aula de primaria II” enfocase cara a desenvolver e potenciar iniciativas formativas no marco do ámbito STEAM (ciencia-tecnoloxía-enxeñaría-arte-matemáticas) utilizando novos materiais. Para isto, realizaranse 6 pequenos proxectos en formato ODE onde o alumando terá que elaborar unha produción material de deseño propio atendendo ás premisas e obxectivos de cada proxecto.

Proxecto 2: LEGO WEDO

Visto: 0 veces
2023-03-23

O proxecto “integración dun espazo maker na aula de primaria II” enfocase cara a desenvolver e potenciar iniciativas formativas no marco do ámbito STEAM (ciencia-tecnoloxía-enxeñaría-arte-matemáticas) utilizando novos materiais. Para isto, realizaranse 6 pequenos proxectos en formato ODE onde o alumando terá que elaborar unha produción material de deseño propio atendendo ás premisas e obxectivos de cada proxecto.

Proxecto 1: Xogos de mesa

Visto: 0 veces
2023-03-23

O proxecto “integración dun espazo maker na aula de primaria II” enfocase cara a desenvolver e potenciar iniciativas formativas no marco do ámbito STEAM (ciencia-tecnoloxía-enxeñaría-arte-matemáticas) utilizando novos materiais. Para isto, realizaranse 6 pequenos proxectos en formato ODE onde o alumando terá que elaborar unha produción material de deseño propio atendendo ás premisas e obxectivos de cada proxecto.