Ampliando a mirada: dando luz ao invisible

Visto: 0 veces
2025-09-08

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 1 elaborado no proxecto cREAgal para a área de Educación Plástica e Visual de 6º de Educación Primaria.

A situación de aprendizaxe desenvolvida ten como eixo condutor a Georgia O'Keeffe. No recurso emprégase a fotografía coma ferramenta para o coñecemento e para dar visibilidade á artista.

Cinema con conciencia

Visto: 0 veces
2025-09-08

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 2 elaborado no proxecto cREAgal para a área de Educación Plástica e Visual de 6º de Educación Primaria.

A situación de aprendizaxe desenvolvida propón unha experiencia de aprendizaxe interdisciplinar que fusiona debuxo, cinema e música, para crear curtametraxes de animación. O REA céntrase en visibilizar e valorar o papel das mulleres na historia da arte, especialmente na música e o cinema.

A cidade suspendida

Visto: 0 veces
2025-09-08

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 3 elaborado no proxecto cREAgal para a área de Educación Plástica e Visual de 6º de Educación Primaria.

A situación de aprendizaxe desenvolvida propón unha experiencia creativa onde a arte e a xeometría se combinan para dar lugar a unha instalación artística única: unha cidade suspendida deseñada polo alumnado.

Pasaporte emocional. Encerado (debuxo libre)

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Encerado que conta con numerosas ferramentas para debuxar: figuras xeométricas, liñas, frechas, pincel, cadro de texto, inserción de imaxes, goma de borrar etc. O alumnado poderá personalizar o panel de debuxo cambiando a cor de fondo, modificando o formato dos elementos seleccionados e desprazándoos ao lugar de preferencia para realizar composicións creativas, esquemas ou mapas conceptuais.

Tipo de recursos:

Pasaporte emocional. Diario de viaxe

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Inglés

Descrición: Contido interactivo que permite ao alumnado crear o seu propio diario de viaxe rexistrando as súas experiencias nas distintas paradas da iniciativa Pasaporte emocional. A narrativa dunha viaxe emocionante e a creación dinámica do diario, que recolle as preferencias de cada persoa no seu deseño (cor, fotografías etc.), motivan ao alumnado a anotar un breve resumo co que se queda de cada destino, contribuíndo así á asimilación do coñecemento adquirido e a súa expresión escrita.  

Autocoidado emocional. Sorteo de autoagasallos

Visto: 0 veces
2024-03-27

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Pílula interactiva que promove a adquisición de rutinas de autocoidado entre o alumnado a través dunha dinámica na que cada estudante elaborará unha lista propia de pequenos regalos que facerse no día a día. Posteriormente e durante unha semana, o alumnado entrará no contido para atopar un regalo diferente e aleatorio da súa lista que terá que desfrutar ao longo do día.

Tipo de recursos: 

Pasaporte emocional. Viaxe emocionante (EP)

Visto: 0 veces
2023-01-26

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Contido dinámico e interactivo que permite ao alumnado traballar distintas competencias emocionais, intrapersoais e sociais a partir dunha viaxe a distintos escenarios reais nos que irá superando retos. ​Emprégase a arte, a historia e a narrativa para profundar no traballo introspectivo do alumnado, así como para fomentar debate e pensamento crítico.

Tipo de recursos: