A reseña (Obras son amores: Aula de creación, interación e implicación)

2024-10-02

O comportamento dun individuo non depende só das súas características persoais, senón tamén do influxo que o medio poida exercer sobre el.
Esta unidade da as pautas para realizar unha reseña literaria. Preténdese incentivar o gusto pola lectura e o espíritu crítico. Fomenta, ademais, o traballo cooperativo entre o alumnado.

A efeméride (Obras son amores: Aula de creación, interación e implicación)

2024-10-02

A efeméride segundo a RAE é un acontecemento que se lembra nun aniversario.  Rememorar feitos históricos ou personaxes de relevancia cultural é importante para a construción da nosa propia identidade. A importancia non radica simplemente en evocar tales acontecementos, senón apelar á sensibilización e concienciación cara os valores que derivan de eles.
A nosa labor será render homenaxe a figuras ou feitos de especial trascendencia ligados ao literario e reflexionar sobre o impacto na sociedade e en nós mesmos.

La tecnología da mucho juego

2024-09-27

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 1 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Tecnoloxía e Dixitalización de 1º ESO. A situación de aprendizaxe que desenvolve ofrece ao alumando un primeiro achegamento á tecnoloxía. Tamén lles introduce no deseño de pezas, tanto en 2D como en 3D, así como na fabricación dixital de pezas sinxelas empregando unha impresora 3D e/ou unha cortadora láser.

¡Cómo está el patio!

2024-09-25

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 3 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Tecnoloxía e Dixitalización de 1º ESO. A situación de aprendizaxe que desenvolve pretende iniciar ao alumnado no proceso tecnolóxico a través da construción dunha estrutura que mellore o patio do seu centro educativo, facéndoo máis inclusivo.

Diversificación Curricular para 3º de ESO: A (re)volta ao día en 80 mundos

2024-09-25

Cuarta unidade do curso completo do ámbito sociolingüístico para o curso do Programa de Diversificación Curricular de 3º ESO.   O centro temático desta unidade  pertence á área de Xeografía e Historia:  son as revolucións que cambiaron o mundo desde 1789 en adiante.

Diversificación Curricular para 3º de ESO: Entre Guerras

2024-09-25

Partindo dun tema da área de Xeografía e Historia , os conflitos do século XX, vaise articulando toda a unidade  que abrangue os contidos pertencentes ás diferentes disciplinas que integran o Ámbito Sociolingüístico: Lingua Inglesa, Lingua Galega, Lengua Castellana e Xeografía e Historia. En cada sección trabállase un xogo para fomentar a aprendizaxe baseada en xogos e inclúese tamén unha proposta de situación de aprendizaxe e un traballo por proxectos.