Educación Física 6º E.P.: Situación de aprendizaxe "Todos os camiños levan a Santiago de Compostela"

Visto: 0 veces
2025-05-08

Situación de aprendizaxe enfocada en traballar o obxectivo 2 da área de educación física para educación primaria, (obxectivo de área 2: Adaptar os elementos propios do esquema corporal, as capacidades físicas, perceptivo-motrices e coordinativas, así como as habilidades e as destrezas motrices, aplicando procesos de percepción, decisión e execución adecuadas á lóxica interna e aos obxectivos de diferentes situacións, para dar resposta ás demandas de proxectos motores e de prácticas motrices con distintas finalidades con contextos da vida diaria).

Educación Física 6º E.P.: Situación de aprendizaxe "Cápsula do tempo"

Visto: 0 veces
2025-05-08

Situación de aprendizaxe enfocada en traballar o obxectivo 4 da área de educación física para educación primaria, (obxectivo de área 4: Recoñecer e practicar diferentes manifestacións lúdicas, físico-deportivas e artístico-expresivas propias da cultura motriz, valorando a súa influencia e as súas achegas estéticas e creativas á cultura tradicional e contemporánea, para integralas nas situacións motrices que se utilizan regularmente na vida cotiá)

Educación Física 6º E.P.: Situación de aprendizaxe "Deixa o mundo mellor de como o atopaches"

Visto: 0 veces
2025-05-08

Situación de aprendizaxe enfocada en traballar o obxectivo 1 da área de educación física para educación primaria, (obxectivo de área 5: Valorar diferentes medios naturais e urbanos como contextos de práctica motriz, interactuando con eles, comprendendo a importancia da súa conservación desde un enfoque sostible e adoptando medidas de responsabilidade individual durante a práctica de xogos, de actividades físico-deportivas e de lecer, para realizar unha práctica eficiente e respectuosa coa contorna e participar no seu coidado e mellora).

Educación Física 6º E.P.: Situación de aprendizaxe "O meu diario saudable"

Visto: 0 veces
2025-05-08

Situación de aprendizaxe enfocada en traballar o obxectivo 1 da área de educación física para educación primaria, (obxectivo de área 1: Adoptar un estilo de vida activo e saudable, practicando regularmente actividades físicas e deportivas e adoptando comportamentos que potencien a saúde física, mental e social, así como medidas de responsabilidade individual e colectiva durante a práctica motriz para interiorizar e integrar hábitos de actividade física sistemática que contribúan ao benestar)

Educación Física 6º E.P.: Situación de aprendizaxe "Patios Deportivos"

Visto: 0 veces
2025-05-07

Situación de aprendizaxe enfocada en traballar o obxectivo 3 da área de educación física para educación primaria, (oxectivo de área 3: desenvolver procesos de autorregulación e interacción no marco da práctica motriz, con actitude empática e inclusiva, facendo uso de habilidades sociais e actitudes de cooperación, respecto, traballo en equipo e deportividade, coa independencia das diferenzas etnoculturais, sociais, de xénero e de habilidade dos participantes, para contribuir á convivencia social e ao compromiso ético nos diferentes espazos en que se participa).

Pasaporte emocional. Encerado (debuxo libre)

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Encerado que conta con numerosas ferramentas para debuxar: figuras xeométricas, liñas, frechas, pincel, cadro de texto, inserción de imaxes, goma de borrar etc. O alumnado poderá personalizar o panel de debuxo cambiando a cor de fondo, modificando o formato dos elementos seleccionados e desprazándoos ao lugar de preferencia para realizar composicións creativas, esquemas ou mapas conceptuais.

Tipo de recursos:

Pasaporte emocional. Diario de viaxe

Visto: 0 veces
2024-04-17

Materia: Inglés

Descrición: Contido interactivo que permite ao alumnado crear o seu propio diario de viaxe rexistrando as súas experiencias nas distintas paradas da iniciativa Pasaporte emocional. A narrativa dunha viaxe emocionante e a creación dinámica do diario, que recolle as preferencias de cada persoa no seu deseño (cor, fotografías etc.), motivan ao alumnado a anotar un breve resumo co que se queda de cada destino, contribuíndo así á asimilación do coñecemento adquirido e a súa expresión escrita.  

Autocoidado emocional. Sorteo de autoagasallos

Visto: 0 veces
2024-03-27

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Pílula interactiva que promove a adquisición de rutinas de autocoidado entre o alumnado a través dunha dinámica na que cada estudante elaborará unha lista propia de pequenos regalos que facerse no día a día. Posteriormente e durante unha semana, o alumnado entrará no contido para atopar un regalo diferente e aleatorio da súa lista que terá que desfrutar ao longo do día.

Tipo de recursos: 

Pasaporte emocional. Viaxe emocionante (EP)

Visto: 0 veces
2023-01-26

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Contido dinámico e interactivo que permite ao alumnado traballar distintas competencias emocionais, intrapersoais e sociais a partir dunha viaxe a distintos escenarios reais nos que irá superando retos. ​Emprégase a arte, a historia e a narrativa para profundar no traballo introspectivo do alumnado, así como para fomentar debate e pensamento crítico.

Tipo de recursos: