Autocoidado emocional. Sorteo de autoagasallos

2024-03-27

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Pílula interactiva que promove a adquisición de rutinas de autocoidado entre o alumnado a través dunha dinámica na que cada estudante elaborará unha lista propia de pequenos regalos que facerse no día a día. Posteriormente e durante unha semana, o alumnado entrará no contido para atopar un regalo diferente e aleatorio da súa lista que terá que desfrutar ao longo do día.

Laboratorio de Té Kombucha

2023-05-16

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

Descrición: Contido virtual que permite comprender o proceso de cultivo do té kombucha, paso a paso, así como as súas aplicacións prácticas e creativas. Contén dous laboratorios nos que se pode expor ao cultivo a tres temperaturas distintas (16 ºC, 18 ºC e 22 ºC), comprobando os cambios producidos ao longo de dez días na súa masa e no seu pH, respectivamente, para poder extraer, finalmente, conclusións aplicando o método científico.

Mostraxe dunar. Exploración libre 360º en ecosistema dunar

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

Descrición: Actividade interactiva que permite ao alumnado explorar o sistema dunar e de lagoa mariña de Barra (Ponteceso) movéndose polo espazo, para descubrir como é o seu ecosistema e coñecer as especies que o habitan a través de imaxes 360º e textos explicativos.
Pódese empregar a tableta, o ordenador, o teléfono móbil e incluso lentes 3D para desprazarse polos 17 escenarios diferentes e singulares que conforman esta paisaxe, parecendo que se está alí mesmo.

Tipo de recursos:

Mostraxe dunar. Laboratorio de mostraxe dunar

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

Descrición: Actividade interactiva que permite ao alumnado realizar un estudo dun espazo natural protexido: o sistema dunar e de lagoa mariña de Barra (Ponteceso) da ría de Corme e Laxe. O contido permite comprender o proceso de mostraxe e culmina coa investigación autónoma do alumnado nun simulador virtual onde replicará a mostraxe que se faría na realidade: identificar especies con claves dicotómicas, calcular a súa porcentaxe de cobertura e recoller os factores físico-químicos do solo para coñecer a súa relación.

Ciencia Cidadá. Guía Confort na aula (es)

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

Descrición: Guía didáctica do proxecto Confort na aula na que o profesorado atopará as ferramentas necesarias para desenvolver co seu alumnado un proxecto de investigación sobre a importancia do confort higrotérmico e o control dos niveis de CO2 da súa aula, empregando tecnoloxía presente nos centros educativos e coa posibilidade de participar nunha análise colectiva do estado das nosas aulas seguindo os principios da Ciencia Cidadá.

Tipo de recursos:

Ciencia Cidadá. Guía Confort na aula (gal)

Tipo de recursos:

Ciencia Cidadá. Guía Microplásticos na area (es)

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

Descrición: Guía didáctica do proxecto Microplásticos na area que ofrece as pautas e metodoloxía necesarias para a participación neste proxecto de ciencia cidadá, involucrando ao alumnado en todas as fases da investigación e creando conciencia da situación medioambiental das nosas costas.

• Guía interactiva.

Número de sesións estimadas: 4-5 aproximadamente.

Aclaracións: