Pasaporte emocional. Palestina
Materia: Benestar emocional na aula
Descrición: Contido dinámico e interactivo que ten como finalidade traballar as emocións propias e alleas a través dunha viaxe a Palestina na que o alumnado irá superando unha serie de retos.
Tipo de recursos:
- Actividades interactivas.
Número de sesións estimadas: de 2 a 3, dependendo da profundidade coa que se queira traballar.
Aclaracións:
Pasaporte emocional. Encerado (debuxo libre)
Materia: Benestar emocional na aula
Descrición: Encerado que conta con numerosas ferramentas para debuxar: figuras xeométricas, liñas, frechas, pincel, cadro de texto, inserción de imaxes, goma de borrar etc. O alumnado poderá personalizar o panel de debuxo cambiando a cor de fondo, modificando o formato dos elementos seleccionados e desprazándoos ao lugar de preferencia para realizar composicións creativas, esquemas ou mapas conceptuais.
Tipo de recursos:
Pasaporte emocional. Diario de viaxe
Materia: Inglés
Descrición: Contido interactivo que permite ao alumnado crear o seu propio diario de viaxe rexistrando as súas experiencias nas distintas paradas da iniciativa Pasaporte emocional. A narrativa dunha viaxe emocionante e a creación dinámica do diario, que recolle as preferencias de cada persoa no seu deseño (cor, fotografías etc.), motivan ao alumnado a anotar un breve resumo co que se queda de cada destino, contribuíndo así á asimilación do coñecemento adquirido e a súa expresión escrita.
Pasaporte emocional. Toronto
Materia: Benestar emocional na aula
Descrición: Contido dinámico e interactivo que ten como finalidade mellorar as competencias sociais fomentando a convivencia a partir dunha viaxe a Toronto. O alumnado deberá xestionar unha serie de situacións empregando a escoita activa e a asertividade.
Tipo de recursos:
- Actividades interactivas.
Número de sesións estimadas: de 2 a 3, dependendo da profundidade coa que se queira traballar.
Aclaracións:
Pasaporte emocional. Grecia
Materia: Benestar emocional na aula
Descrición: Contido dinámico e interactivo que ten como finalidade aprender a xestionar as emocións propias de xeito que os factores externos non impidan acadar a estabilidade emocional a partir dunha viaxe a Grecia. Para conseguir a autonomía emocional, traballarase na autoimaxe, na autoestima, no autoconcepto e na autoeficacia.
Tipo de recursos:
Pasaporte emocional. Ourense
Materia: Benestar emocional na aula
Descrición: Contido dinámico e interactivo que ten como finalidade aprender a regularse emocionalmente a partir dunha viaxe a Ourense na que o alumnado deberá xestionar emocións como o medo, a tristeza e a ira.
Tipo de recursos:
- Actividades interactivas.
- Escenarios interactivos.
Número de sesións estimadas: de 2 a 3, dependendo da profundidade coa que se queira traballar.
Aclaracións:
Practica IA con UX1A. Os sensores (es)
Descrición: Conxunto de exercicios interactivos e de redacción para traballar o concepto e o funcionamento dos sensores a través do seu recoñecemento, localización e da identificación das súas funcións.
Número de sesións estimadas: 1 sesión.
Idioma: Castelán.
Outras características:
Practica IA con UX1A. Os sensores (gal)
Descrición: Conxunto de exercicios interactivos e de redacción para traballar o concepto e o funcionamento dos sensores a través do seu recoñecemento, localización e da identificación das súas funcións.
Número de sesións estimadas: 1 sesión.
Idioma: Galego.
Outras características:
Practica IA con UX1A. As árbores de decisión. Chatbot (es)
Descrición: Contido interactivo para a construción de árbores de decisións no que o alumnado poderá crear as preguntas e posibles opcións de respostas. Este recurso ofrece a posibilidade de validar a árbore creada e de probala nun chatbot no que, a partir das respostas se chegará a unha ou outra conclusión.
Número de sesións estimadas: 1 ou 2 sesións. Recoméndase que se empregue unha sesión inicial para explicar ao alumnado como empregar a ferramenta e o seu potencial.
Idioma: Castelán.