Somos persoas instrutoras!

Visto: 0 veces
2025-07-30

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 1 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Lingua e Literatura Galega de 5º de Educación Primaria.

Nesta situación de aprendizaxe o alumnado deberá elaborar os seus propios textos instrutivos para solucionar algún problema da aula ou do centro: o clima de convivencia da súa aula, o correcto uso do equipamento informático  ou dar a coñecer os espazos do centro. Ademais, teñen a posibilidade de identificar calquera outro problema para solucionalo.

As novas dámolas nós

Visto: 0 veces
2025-07-30

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 2 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Lingua e Literatura Galega de 5º de Educación Primaria.

Nesta situación de aprendizaxe o alumnado deberá elaborar os seus propios textos expositivos para solucionar algún problema da aula ou do centro. O alumnado realizará un revista grazas aos diferentes textos expositivos elaborados sobre temáticas como: acontecementos nos recreos do centro, saídas e excursións, monumentos da súa vila ou aldea. 

 

Turismo devagar

Visto: 0 veces
2025-07-30

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 3 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Lingua e Literatura Galega de 5º de Educación Primaria.

Este recurso céntrase na creación de textos mediante distintas actividades e exemplos.  Para poder traballar aspectos curriculares propios da materia, contextualízase este REA nunha situación real de aprendizaxe na cal o alumnado terá que crear un tríptico turístico para solucionar un problema de turismo masivo na cidade de Santiago de Compostela. No reto final pódese extrapolar á localidade propia do alumnado.

Un, dous, tres, RadioPatio na onda

Visto: 0 veces
2025-07-30

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 6 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Lingua e Literatura Galega de 5º de Educación Primaria.

Partimos dunha situación de aprendizaxe na que o alumnado deberá resolver un reto que consiste na elaboración dun programa de radio. A tarefa está proposta en varias fases a través das que se traballan os contidos propostos en PROENS para as unidades 8 e 9: o debate, a entrevista, os medios de comunicación, o verbo, as preposicións e as conxuncións, as palabras compostas e os aumentativos e diminutivos. 

AFGAL - ARTIGAL

Visto: 0 veces
2025-02-03

Ferramentas para a Avaliación Fonolóxica para Galegofalantes (AFGAL) e Intervención na Articulación para Galegofalantes (ARTIGAL). O obxectivo é poñer á disposición dos mestres/as especialistas en Audición e Linguaxe, logopedas e os distintos profesionais que traballen coa fala e coa linguaxe, un instrumento de intervención enfocado á integración e xeralización dos fonemas da lingua galega.

Iniciación á lingua galega para estranxeiros. Unidade 14: As accións

Visto: 0 veces
2025-01-10

A incorporación de alumnas e de alumnos procedentes do estranxeiro ao sistema educativo galego é unha realidade que se vén incrementando ao longo das últimas décadas e un desafío para todas aquelas persoas que, por intervir directamente con este alumnado, deben ofrecer unha resposta educativa o máis axeitada posible ás súas necesidades, garantindo os principios de equidade e igualdade de oportunidades.

Iniciación á lingua galega para estranxeiros. Unidade 13: Os medios de transporte

Visto: 0 veces
2025-01-10

A incorporación de alumnas e de alumnos procedentes do estranxeiro ao sistema educativo galego é unha realidade que se vén incrementando ao longo das últimas décadas e un desafío para todas aquelas persoas que, por intervir directamente con este alumnado, deben ofrecer unha resposta educativa o máis axeitada posible ás súas necesidades, garantindo os principios de equidade e igualdade de oportunidades.

Iniciación á lingua galega para estranxeiros. Unidade 12: Os oficios

Visto: 0 veces
2025-01-10

A incorporación de alumnas e de alumnos procedentes do estranxeiro ao sistema educativo galego é unha realidade que se vén incrementando ao longo das últimas décadas e un desafío para todas aquelas persoas que, por intervir directamente con este alumnado, deben ofrecer unha resposta educativa o máis axeitada posible ás súas necesidades, garantindo os principios de equidade e igualdade de oportunidades.