Autocoidado emocional. Sorteo de autoagasallos

2024-03-27

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Pílula interactiva que promove a adquisición de rutinas de autocoidado entre o alumnado a través dunha dinámica na que cada estudante elaborará unha lista propia de pequenos regalos que facerse no día a día. Posteriormente e durante unha semana, o alumnado entrará no contido para atopar un regalo diferente e aleatorio da súa lista que terá que desfrutar ao longo do día.

Química Manipulativa. Reaccións químicas

2023-06-06

Materia: Física e Química

Descrición: Laboratorio virtual manipulativo para a representación e o axuste de reaccións químicas. O alumnado traballará con fichas 3D para representar os reactivos e os produtos e irá axustando a ecuación que se presenta. Construirá, coas pezas correspondentes a cada elemento químico, torres, tendo en conta que debe haber o mesmo número de fichas en ambas partes da reacción.

• Laboratorio virtual

Número de sesións estimadas: 1.

Enerxía nuclear. Laboratorio central nuclear

2022-12-30

Materia: Física e Química

Descrición: Peza do contido "Visita á central nuclear", formada unicamente polo laboratorio da central (mandos de control), o cal permite, a través da experimentación, comprender o proceso de xeración e distribución da enerxía dunha central a unha cidade, segundo a súa necesidade enerxética.

Tipo de recursos:

• Simulador de Central Nuclear.

Número de sesións estimadas: 1 sesión.

Aclaracións

Enerxía nuclear. Visita á central nuclear

2022-11-14

Materia: Física e Química

Descrición: Contido baseado en dinámicas de Scape Room no que o alumnado terá que resolver enigmas e retos para conseguir saír da central nuclear (PWR) evacuada na que se perdeu.
A través da experimentación, o alumnado comprenderá o proceso de xeración e distribución da enerxía dunha central a unha cidade, segundo a súa necesidade enerxética, e adquirirá ou repasará os coñecementos necesarios para enfrontarse ao reto final: manexar os cadros de control da central nuclear e salvar á cidade do desastre.

Pasaporte emocional. Viaxe emocionante (ESO)

2022-11-14

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Contido dinámico e interactivo que permite ao alumnado traballar distintas competencias emocionais, intrapersoais e sociais a partir dunha viaxe a distintos escenarios reais nos que irá superando retos. ​Emprégase a arte, a historia e a narrativa para profundar no traballo introspectivo do alumnado, así como para fomentar debate e pensamento crítico.

Péndulo de Galileo. Laboratorio de experimentación de Galileo

2022-11-11

Materia: Física e Química

Descrición: Laboratorios virtuais manipulativos que permiten ao alumnado experimentar con diversas variables do péndulo (ángulo, extensión do fío, gravidade e masa) para demostrar os factores que dependen do período do péndulo, empregando o método científico e seguindo a figura de Galileo Galilei, de quen se presentan a súa vida e a súa obra en vídeos animados.

Química Manipulativa. Elementos e compostos

2022-11-11

Materia: Física e Química

Descrición: Laboratorio virtual manipulativo para a composición e identificación de elementos e compostos químicos. O alumnado traballará con fichas 3D para representar os distintos elementos e compostos e irá completando a súa táboa periódica, dende onde poderá aprender sobre as características, os usos e aplicacións e as curiosidades de cada elemento.

• Laboratorio virtual

Número de sesións estimadas: 1.