Autocoidado emocional. Sorteo de autoagasallos

Visto: 0 veces
2024-03-27

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Pílula interactiva que promove a adquisición de rutinas de autocoidado entre o alumnado a través dunha dinámica na que cada estudante elaborará unha lista propia de pequenos regalos que facerse no día a día. Posteriormente e durante unha semana, o alumnado entrará no contido para atopar un regalo diferente e aleatorio da súa lista que terá que desfrutar ao longo do día.

Tipo de recursos: 

Pasaporte emocional. Viaxe emocionante (ESO)

Visto: 0 veces
2022-11-14

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Contido dinámico e interactivo que permite ao alumnado traballar distintas competencias emocionais, intrapersoais e sociais a partir dunha viaxe a distintos escenarios reais nos que irá superando retos. ​Emprégase a arte, a historia e a narrativa para profundar no traballo introspectivo do alumnado, así como para fomentar debate e pensamento crítico.

Tipo de recursos:

A linguaxe musical a través de Musescore: (9) titoriais

Visto: 0 veces
2021-03-23

O proxecto “A linguaxe musical a través de Musescore” pretende que a linguaxe e práctica musical se traballe de maneira máis participativa, dinámica e transversal, adaptada a todos os niveis que nos podamos atopar en clase, e o suficientemente aberta para poder explorar e traballar cos alumnos/ as de forma autodidacta, de xeito que mentres estamos a explicar os contidos teóricos musicais a través do programa musescore, tamén estaremos traballando no programa de maneira intuitiva e razoando os contidos previamente explicados.