La tecnología da mucho juego

Visto: 0 veces
2024-09-27

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 1 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Tecnoloxía e Dixitalización de 1º ESO. A situación de aprendizaxe que desenvolve ofrece ao alumando un primeiro achegamento á tecnoloxía. Tamén lles introduce no deseño de pezas, tanto en 2D como en 3D, así como na fabricación dixital de pezas sinxelas empregando unha impresora 3D e/ou unha cortadora láser.

¡Cómo está el patio!

Visto: 0 veces
2024-09-25

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 3 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Tecnoloxía e Dixitalización de 1º ESO. A situación de aprendizaxe que desenvolve pretende iniciar ao alumnado no proceso tecnolóxico a través da construción dunha estrutura que mellore o patio do seu centro educativo, facéndoo máis inclusivo.

Un parque animado

Visto: 0 veces
2024-09-24

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 4 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Tecnoloxía e Dixitalización de 1º ESO. Na situación de aprendizaxe que desenvolve, o alumnado terá que realizar unha maqueta dunha máquina para un parque biosaudable. O obxectivo é a planificación dunha instalación deste tipo para mellorar o benestar das persoas usuarias no seu barrio.

La magia de la electricidad

Visto: 0 veces
2024-09-23

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 5 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Tecnoloxía e Dixitalización de 1º ESO. A situación de aprendizaxe que desenvolve pretende introducir ao alumnado no coñecemento e aplicación da electricidade para a resolución de problemas.

O reto consiste na realización dunha maqueta co obxectivo de planificar unha instalación eléctrica que supoña unha vantaxe importante no proxecto, e que teña en conta un estudo da súa sostibilidade.

Viaje programado

Visto: 0 veces
2024-09-22

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 6 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Tecnoloxía e Dixitalización de 1º ESO. A situación de aprendizaxe que desenvolve pretende un primeiro achegamento á programación e introduce aos estudantes na solución de problemas informáticos a través de algoritmos e diagramas de fluxo, así como a súa posterior tradución nunha aplicación sinxela mediante unha linguaxe de programación.

 

¡Todo bajo control! Automatizando nuestra aula

Visto: 0 veces
2024-09-21

Este é o REA (Recurso Educativo Aberto) número 7 elaborado no proxecto cREAgal para a materia de Tecnoloxía e Dixitalización de 1º ESO. A situación de aprendizaxe que desenvolve consiste en automatizar algunha variable física na maqueta da súa aula, de xeito  que se mellore o benestar das persoas usuarias desta e/ou consegua algún aforro enerxético.

Este REA presenta a particularidade de poder facer as actividades con dúas placas robóticas que podemos ter nos nosos centros educativos (placa Mbot Auriga do robot Mbot Ranger e a placa Microbit).

Teoremas e trigonometría

Visto: 0 veces
2024-09-11

Unidade que traballa, entre outras cousas, contidos e actividades sobre teoremas e trigonometría: teoremas da altura, cateto, Pitágoras e Tales; semellanzas e trigonometría básica.


Abrangue ademais dos contidos de matemáticas; libro sobre un famoso matemático histórico con actividades sobre o mesmo, actividades de matemática recreativa (lóxica matemática), actividades de vocabulario en lingua inglesa, ligazóns a xogos e vídeos en liña e un traballo colaborativo.

Curvas, corpos e transformacións xeométricas

Visto: 0 veces
2024-09-11

Unidade que traballa, entre outras cousas, contidos e actividades sobre: circunferencia e círculo, poliedros e corpos redondos, simetrías, translacións e xiros.

Abrangue ademais dos contidos de matemáticas; libro sobre un famoso matemático histórico con actividades sobre o mesmo, actividades de matemática recreativa (lóxica matemática), actividades de vocabulario en lingua inglesa, ligazóns a xogos e vídeos en liña e un traballo colaborativo.

Polígonos

Visto: 0 veces
2024-09-11

Unidade que traballa, entre outras cousas, contidos e actividades sobre os polígonos: elementos que os conforman, clasificacións, suma de ángulos, triángulos, cuadriláteros, perímetros e áreas...


Abrangue ademais dos contidos de matemáticas; libro sobre un famoso matemático histórico con actividades sobre o mesmo, actividades de matemática recreativa (lóxica matemática), actividades de vocabulario en lingua inglesa, ligazóns a xogos e vídeos en liña e un traballo colaborativo.