Saltar navegación

Guía de lectura

Preguntas de comprensión

  1. ¿Que cualidades destacaban nos atlantes segundo este fragmento?
  2. ¿Como influíu o "carácter divino" no comportamento e os valores dos atlantes?
  3. ¿Por que os atlantes consideraban os bens materiais e a riqueza como de pouco valor?
  4. ¿Que mensaxe transmite Platón sobre a relación entre a virtude e a prosperidade?
  5. ¿Como contribuíu o cambio nos valores dos atlantes ao seu eventual declive?

Debate na clase

Duración:
50
Agrupamento:
Dous grupos

Un grupo defenderá a idea de que unha sociedade debe priorizar a adquisición de bens materiais para a súa prosperidade, mentres que o outro argumentará a favor dos valores e a virtude como piares dunha sociedade próspera.

Utilizade exemplos do texto para apoiar o voso argumento.

Ensaio

Duración:
60'
Agrupamento:
Individualmente

Escribe un breve ensaio reflexionando sobre como a perspectiva de Platón sobre a moderación e a virtude pode aplicarse a desafíos éticos e morais no mundo contemporáneo.

Investigación

Duración:
60'
Agrupamento:
Dous grupos

 Cada grupo elixe un destes dous temas de investigación. Os resultados da investigación comunícanse na aula mediante unha presentación.

  1. O Concepto de Atlántida: como evolucionou o mito da Atlántida ao longo da historia e o seu impacto na cultura popular.
  2. Filosofía Platónica: como este fragmento se relaciona coas ideas filosóficas máis amplas de Platón, especialmente a súa concepción da República ideal.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)