Autocoidado emocional. Sorteo de autoagasallos

Media: 5 (4 votos)

2024-03-27

Ilustrativo. Sorteo de autoagasallos.

Materia: Benestar emocional na aula

Descrición: Pílula interactiva que promove a adquisición de rutinas de autocoidado entre o alumnado a través dunha dinámica na que cada estudante elaborará unha lista propia de pequenos regalos que facerse no día a día. Posteriormente e durante unha semana, o alumnado entrará no contido para atopar un regalo diferente e aleatorio da súa lista que terá que desfrutar ao longo do día.

Tipo de recursos:

• Pílula interactiva.

Número de sesións estimadas: Segundo criterio docente, dependendo da profundidade coa que se queira traballar, estímanse o seguinte número de sesións para as diferentes fases nas que se debe realizar o contido:

• Creación da listaxe de desexos: 1-2 sesións.
  • Apertura diaria do autoagasallo: 5 minutos cada día durante un período mínimo dunha semana.
  • Feedback alumnado: 1 sesión.

Aclaracións:

• Recoméndase realizar unha sesión final para recoller o feedback do alumnado sobre o traballo realizado durante a semana na que se estivo obtendo o autoagasallo.

Outras características:

• Área de escritura que permite a redacción da listaxe de desexos.
  • Obrigatoriedade de incluír como mínimo nove desexos para acceder ao sorteo.
  • Aleatorización dos autoagasallos que se conseguen cada día.

Autocoidado emocional. Sorteo de autoagasallos

Media: 5 (4 votos)
2024-03-27
Ilustrativo. Sorteo de autoagasallos.

Materia: Benestar emocional na aula

Tipo de recursos:

• Pílula interactiva.

• Creación da listaxe de desexos: 1-2 sesións.
  • Feedback alumnado: 1 sesión.

Aclaracións:

Outras características:

• Área de escritura que permite a redacción da listaxe de desexos.
  • Obrigatoriedade de incluír como mínimo nove desexos para acceder ao sorteo.
  • Aleatorización dos autoagasallos que se conseguen cada día.
Arbol
Categoría personalizada
Dirixido a alumnado de Educación Primaria (5º e 6º) e Educación Secundaria Obrigatoria (1º a 4º ESO) para adquirir e afondar nas competencias emocionais.