UDI_8_PLANIFICACION
2º ESO PMAR. ÁMBITO LINGÜÍSTICO E SOCIAL.
UDI 8. PLANIFICACIÓN.
|
PMAR 2º ESO. ÁMBITO LINGÜÍSTICO E SOCIAL. UDI 8 |
||||||
|
Obxectivos |
Contidos |
Criterios de avaliación |
Estándares de aprendizaxe |
Competencias clave |
Contidos transversais |
|
|
ÁMBITO LINGÚÍSTICO A diversidade lingüística en Galicia |
H J M N |
Recoñecemento da diversidade lingüística propia do contorno persoal, social e mediático. Identificación e progresiva utilización dos coñecementos sobre as linguas para desenvolver unha competencia comunicativa integrada. Valoración das linguas como medios de relación interpersoal e de sinal de identidade dun pobo. O plurilingüismo como expresión da riqueza cultural da humanidade. |
Recoñecer e valorar a diversidade lingüística, con especial atención á realidade galega. Reflexionar sobre o sistema e as normas de uso das linguas, mediante a comparación e transformación de textos, enunciados e palabras, e utilizar estes coñecementos para solucionar problemas de comprensión e para a produción de textos. Valorar as linguas como medios de relación interpersoal e de sinal de identidade dun pobo. Apreciar o plurilingüismo como riqueza cultural da humanidade. |
Recoñece e valora a diversidade lingüística de Galicia. Coñece as linguas que se falan e valora a súa existencia como un elemento de riqueza cultural. Utiliza os coñecementos lingüísticos de ámbito contextual, textual, oracional e da palabra, desenvolvidos no curso nunha das linguas, para mellorar a comprensión e produción dos textos traballados en calquera das outras. Valora a lingua como instrumento co cal se constrúen todos os saberes e como medio de relación interpersoal e de sinal de identidade dun pobo, a través da identificación de elementos lingüísticos de noso en diferentes contextos. |
CCL CSC CCEC |
|
|
ÁMBITO SOCIAL Educación viaria |
a |
Seguridade viaria: sinistralidade, causas, clases, incidencias e consecuencias. Colectivos vulnerables. Percepción do risco. Propostas de mellora.
|
Comprender o significado de sinistralidade viaria, as súas causas e clases, a incidencia que ten no noso contorno, as consecuencias que derivan dela e as medidas de prevención que se poden adoptar para a súa prevención.
|
Estuda os elementos que determinan a sinistralidade nas vías e as súas consecuencias, e entende os riscos que poñen en perigo a súa vida e a dos demais.
|
CSC
|
|