UDI_2_PLANIFICACION
UDI 2
|
PMAR 2º ESO. ÁMBITO SOCIOLINGÜÍSTICO UDI 2
|
||||||
|
|
Obxectivos |
Contidos |
Criterios de avaliación |
Estándares de aprendizaxe |
Competencias clave |
Contidos transversais |
|
ÁMBITO LINGÚÍSTICO Comunicación oral. Produción de textos orais. |
H |
Observación e comprensión do sentido global dos debates, da intención comunicativa de cada interlocutor e dedución das normas básicas que regulan os debates escolares e os debates procedentes de medios de comunicación: radio e televisión. Coñecemento e uso progresivamente autónomo das estratexias necesarias para a produción de textos orais: claridade expositiva, adecuación, coherencia e cohesión do contido e aspectos prosódicos (entoación, pausas, ton, timbre, volume,…), mirada, posicionamento e linguaxe corporal. Coñecemento, uso e aplicación das estratexias necesarias para falar en público: planificación do discurso, prácticas orais formais e informais e avaliación progresiva da tarefa en textos orais do ámbito académico/escolar (exposicións en clase, conferencias, etc.) e ámbito social (intervencións na radio e televisión, intervencións en actos públicos, entrevistas, etc.); e en textos orais en relación coa finalidade que perseguen: textos expositivos e textos argumentativos. Participación en debates, coloquios e conversacións espontáneas, observando e respectando as normas básicas de interacción, intervención e cortesía que regulan estas prácticas orais e que nos converten en seres sociais. |
Comprender o sentido global e a intención comunicativa dos debates; identificar, interpretar e valorar as posturas diverxentes e asumir as normas básicas que regulan os debates: regras de interacción, intervención e cortesía. Aprender a falar en público, en situacións formais ou informais, de forma individual ou en grupo. Comprender e asumir a importancia de respectar as normas básicas que regulan os debates escolares para manifestar opinións propias e respectar opinións alleas e a necesidade de regular tempos e atender ás instrucións do moderador.
|
Escoita, observa e explica de forma progresiva o sentido global de debates escolares e debates procedentes da radio e televisión, identificando a información relevante, determinando o tema e recoñecendo a intención comunicativa e a postura de cada participante. Fala en público con seguridade e confianza. Recoñece e asume as regras de interacción, intervención e cortesía que regulan os debates. Participa activamente nos debates escolares. Utiliza unha linguaxe non discriminatoria. |
CCL CD |
Valores inherentes ao principio de igualdade de trato e non discriminación por calquera condición ou circunstancia persoal ou social.
Valores que sustentan a liberdade, a xustiza, a igualdade, ou pluralismo político, a paz e a democracia.
|
|
ÁMBITO SOCIAL Europa |
A J |
Europa: a poboación, desequilibrios, dinámicas, movementos migratorios e modelos demográficos; actividades e políticas económicas; desigualdades e desequilibrios; as cidades, evolución, proceso de urbanización, a cidade como ecosistema. |
Analizar a poboación europea, en canto á súa distribución, evolución, dinámica, migracións e políticas de poboación. Recoñecer as actividades económicas que se realizan en Europa, nos tres sectores, identificando distintas políticas económicas. Comprender o proceso de urbanización, os seus pros e contras en Europa. |
Explica as características da poboación europea. Compara entre países a poboación europea segundo a súa distribución, evolución e dinámica. Diferencia os diversos sectores económicos europeos. Distingue os diversos tipos de cidades existentes no noso continente. Resume elementos que diferencien o urbano e o rural en Europa. |
CSC CCEC |
|