Saltar navegación

UDI_10_PLANIFICACION

2º ESO PMAR. ÁMBITO LINGÜÍSTICO E SOCIAL.

UDI 10. PLANIFICACIÓN.

PMAR 2º ESO. ÁMBITO LINGÜÍSTICO E SOCIAL. UDI 10

Obxectivos

Contidos

Criterios de avaliación

Estándares de aprendizaxe

Competencias clave

Contidos transversais



ÁMBITO LINGÚÍSTICO

Os xéneros literarios líricos

D

H

Introdución ao xénero lírico a través dos textos.

Lectura comparada e comprensión de textos poéticos de todas as épocas, recoñecendo temas próximos á sensibilidade do alumnado, a intención comunicativa do autor, as relacións entre a expresión de determinados sentimentos e o contexto sociocultural no que aparecen, así como a permanencia e a evolución dos temas e os vínculos con outras manifestacións artísticas.

A expresión dos sentimentos. Trazos esenciais da linguaxe poética. Poesía e canción.

Ler, comprender e comparar textos líricos diversos, pertencentes a todas as épocas, recoñecendo os temas próximos á sensibilidade do alumnado, explicando a intención comunicativa do autor e relacionando os sentimentos e valores que o texto expresa co contexto sociocultural en que se escribiu.

Compara textos líricos de distintas épocas, identificando algúns temas e recoñecendo algúns trazos básicos da evolución dos mesmos ao longo do tempo.



CCL

CCEC

comunicación audiovisual

prevención de calquera tipo de violencia

prevención e resolución pacífica de conflitos en todos os ámbitos da vida persoal, familiar e social

ÁMBITO SOCIAL

Igualdade de xénero

E

F

G

Novas maneiras de relacionarse: oportunidades e riscos para a igualdade no mundo dixital.

Visibilidade das mulleres nos distintos eidos (historia, cultura, ciencia...) e recoñecemento da súa contribución en diversas esferas sociais.

Sinais de alerta na mocidade. Detección e prevención de condutas violentas en relación co xénero.

Rexeitamento das condutas violentas por razón de xénero.

Coñecer e valorar o papel das mulleres ao longo da historia e no tempo contemporáneo, así como o proceso de ocultación sufrida.

Incorporar as principais aprendizaxes á realidade persoal e social.

Identificar os diversos sinais de alerta para detectar e prever a violencia machista nas relacións interpersoais propias e/ou do seu contorno.

Analizar tipos de familias do contorno máis próximo, rexeitar situacións de discriminación e desigualdade e identificar a influencia dos diversos axentes de socialización (TV, prensa, noticias en internet...).

Identifica actitudes positivas propias ou no seu contorno situacións de cambio que conduzan á igualdade entre os sexos.

Consulta e utiliza, de forma autónoma, fontes de información básicas (dixitais e outras) para a realización de traballos sinxelos sobre o labor de mulleres representativas nalgúns dos campos do coñecemento, da realización persoal, do lecer...

Valora a igualdade na toma de decisións e rexeita estereotipos e prexuízos sexistas.





CD



CCEC