UDI_1_PLANIFICACION
UDI 1
|
PMAR 2º ESO. ÁMBITO LINGÜÍSTICO E SOCIAL. UDI 1 |
||||||
|
Obxectivos |
Contidos |
Criterios de avaliación |
Estándares de aprendizaxe |
Competencias clave |
Contidos transversais |
|
|
ÁMBITO LINGÚÍSTICO Comunicación oral. Escoitar e falar |
A H |
Comprensión, interpretación e valoración de textos orais en relación co ámbito de uso: ámbito persoal e familiar (monólogos, conversacións, etc.), ámbito escolar (resumos) e ámbito social (noticias procedentes da radio, televisión e Internet). Comprensión, interpretación e valoración de textos orais en relación coa finalidade que perseguen: narracións orais (contos, relatos tradicionais, chistes, cancións, etc.), descricións orais (de persoas, lugares e obxectos) e instrucións orais da vida cotiá. Comprensión global: recoñecemento da intención comunicativa do falante, determinación do tema do texto, diferenciación de ideas principais e secundarias e obtención de información concreta. Interpretación do sentido do texto: determinación da actitude do falante. Interpretación do sentido do texto: determinación da actitude do falante. |
Comprender, interpretar e valorar textos orais propios do ámbito persoal e familiar, ámbito escolar e ámbito social, captando o seu sentido global, identificando a información relevante, e valorando algúns aspectos da súa forma e o seu contido. |
Comprende o sentido global de textos orais propios do ámbito persoal, familiar, escolar e social, identificando a información relevante, determinando o tema e recoñecendo a intención comunicativa do falante. Extrae informacións concretas dunha noticia procedente dos medios de comunicación audiovisual. Resume textos, de forma oral, recollendo as ideas principais, enlazándoas adecuadamente e expresándoas con claridade. |
CCL CDD |
Desenvolvemento da igualdade efectiva entre homes e mulleres Pluralidade Educación cívica e constitucional |
|
ÁMBITO SOCIAL España. Características xerais |
A J |
España: a poboación, características xerais; a organización territorial; a acción humana sobre o territorio; os problemas ambientais, a contaminación; o desenvolvemento sustentable; as paisaxes humanizadas; as cidades. |
Analizar as características da poboación española, a súa distribución, dinámica e evolución, así como os movementos migratorios. Coñecer a organización territorial de España. Coñecer e analizar os problemas e retos ambientais que afronta España, a súa orixe e as posibles vías para afrontar estes problemas. |
Coñece a pirámide de poboación de España e das diferentes Comunidades Autónomas. Analiza os movementos migratorios nas últimas tres décadas. Distingue nun mapa político a distribución territorial de España: comunidades autónomas, capitais, provincias, illas. |
CSC CCL |
|