UDI_5_PLANIFICACION
PMAR 2º ESO. ÁMBITO LINGÜÍSTICO E SOCIAL.
UDI 5.
|
PMAR 2º ESO. ÁMBITO LINGÜÍSTICO E SOCIAL. UDI 5 |
||||||
|
Obxectivos |
Contidos |
Criterios de avaliación |
Estándares de aprendizaxe |
Competencias clave |
Contidos transversais |
|
|
ÁMBITO LINGÚÍSTICO Produción de textos escritos |
D E G H |
Coñecemento e uso progresivo das técnicas e estratexias para a produción de textos escritos: a escritura como proceso de planificación, textualización, revisión e reescritura. Avaliación progresiva da tarefa. Escritura de textos en relación co ámbito de uso: ámbito persoal e familiar (diarios, notas, cartas, invitacións, etc.), ámbito escolar (resumos, esquemas, murais, etc.) e ámbito social (noticias procedentes dos medios de comunicación e de Internet) e en relación coa finalidade que perseguen: narracións (contos, relatos tradicionais, chistes, cancións, etc.), descricións e instrucións da vida cotiá. Interese crecente pola composición escrita como fonte de información e aprendizaxe e como forma de comunicar sentimentos, experiencias, coñecementos e emocións. |
Aplicar as estratexias necesarias para producir textos adecuados, coherentes e cohesionados: planificando, textualizando, revisando, reescribindo e integrando a reflexión ortográfica e gramatical na práctica e uso da escritura. Escribir textos en relación co ámbito de uso; ámbito persoal e familiar, ámbito escolar e ámbito social; así como en relación coa finalidade que perseguen: narracións, descricións e instrucións da vida cotiá, seguindo modelos e aplicando as estratexias necesarias para planificar, textualizar, revisar e reescribir. Valorar a importancia da escritura como ferramenta de adquisición das aprendizaxes e como estímulo do desenvolvemento persoal. |
Valora e incorpora progresivamente unha actitude persoal e creativa ante a escritura. Coñece e comeza a utilizar ferramentas da Tecnoloxía da Información e a Comunicación, participando, intercambiando opinións, comentando e valorando escritos alleos ou escribindo e dando a coñecer os seus propios. |
CCL CSIEE CAA CD |
educación cívica e constitucional tecnoloxías da información e da comunicación |
|
ÁMBITO SOCIAL Baixa Idade Media en Europa |
A G |
A Baixa Idade Media en Europa (séculos XIV e XV). A crise da Baixa Idade Media: a ‘Peste Negra’ e as súas consecuencias. Reinos de Aragón e de Castela. |
Entender o concepto de crise e as súas consecuencias económicas e sociais. |
Comprende o impacto dunha crise demográfica e económica nas sociedades medievais europeas. |
CSC |
|