UDI_7_PLANIFICACION
2º ESO PMAR. ÁMBITO LINGÜÍSTICO E SOCIAL
UDI 7
|
PMAR 2º ESO. ÁMBITO LINGÜÍSTICO E SOCIAL. UDI 7 |
||||||
|
Obxectivos |
Contidos |
Criterios de avaliación |
Estándares de aprendizaxe |
Competencias clave |
Contidos transversais |
|
|
ÁMBITO LINGÚÍSTICO Coñecemento da lingua. O texto. Coherencia, cohesión e adecuación. |
B H |
Observación, reflexión e descrición dos requisitos que deben cumprir os enunciados para converterse en texto: unidade temática, estrutura axustada á intención comunicativa e cohesión de todas as súas partes. Observación, recoñecemento e uso dalgúns conectores textuais (de orde e explicación) e dalgúns mecanismos de referencia interna, tanto gramaticais (substitucións pronominais) como léxicos (elipse e substitucións mediante sinónimos e hiperónimos). |
Aplicar progresivamente as estratexias necesarias para producir textos adecuados, coherentes e cohesionados. Identificar os conectores textuais e os principias mecanismos de referencia interna presentes nos textos recoñecendo a función que realizan na organización do contido do discurso. |
Aplica técnicas diversas para planificar os seus escritos: esquemas, árbores, mapas conceptuais, etc e redacta borradores de escritura. Escribe textos usando o rexistro adecuado, organizando as ideas con claridade, enlazando enunciados en secuencias lineais cohesionadas e respectando as normas gramaticais e ortográficas. Recoñece, usa e explica os conectores textuais (de adición, contraste e explicación) e os principais mecanismos de referencia interna, gramaticais (substitucións pronominais) e léxicos (elipse e substitucións mediante sinónimos e hiperónimos), valorando a súa función na organización do contido do texto. |
CCL CM |
Educación cívica e constitucional Desenvolvemento da igualdade efectiva entre homes e mulleres Aprendizaxe da prevención e resolución pacífica de conflitos en todos os ámbitos da vida persoal, familiar e social |
|
ÁMBITO SOCIAL Claves para un uso seguro de internet: prevención do “sexting” |
E F G |
Coñecemento das claves para salvagardar a identidade dixital en internet. Recoñecemento de indicios de sexting no entorno ou na propia persoa, así como das súas repercusións tanto para a vítima como para quen o practique. Coñecemento e aplicación das pautas para un uso seguro das redes sociais e das normas de actuación recomendables en caso de sexting. |
Aplicar as estratexias axeitadas para utilizar a internet de forma segura. Coñecer as consecuencias no ámbito social e no legal tanto para vítimas como para persoas acosadoras. Aplicar de xeito eficaz as pautas de actuación recomendadas en caso de ser vítima ou testemuña de sexting. |
Conece o fenómeno do sexting e aplica con eficacia as pautas recomendadas en caso de ser vítima ou testemuña. Recoñece os perigos dun uso inadecuado das redes sociais e aplica as estratexias para un uso seguro. Valora negativamente calquera tipo de acoso. |
CD CCSS |
|