Saltar navegación

A literatura polo camiño dos cantares

Rúbricas de satisfacción do alumnado

Rúbricas de satisfación do alumno/a. 1

 

Nulo

Mellorable

Ben

Moi ben

Respecto ao tema

O traballo non me gustou

Non me resultou de especial interese

Resultoume interesante traballar a literatura polo camiño dos cantares

 

Resultoume moi interesante traballar a literatura polo camiño dos cantares

 

Desenvolvemento

Nin o tempo nin o aprendido foron suficientes.

O tempo non foi suficiente para realizar as actividades.

O tempo é suficiente, pero poderíanse facer máis actividades. 

Prevé tempo suficiente para realizar o traballo e as actividades.

Estratexias de traballo

Non me sinto cómodo/a con estas actividades.

Gústame o traballo en equipo, pero non as actividades creativas

Gústanme as actividades creativas, pero non o traballo en equipo

As actividades de autoavaliación, as actividades creativas e as colaborativas resúltanme satisfactorias

Implicación persoal

Traballei pouco.

Non me esforcei bastante.

Traballei bastante, aínda que podería ter feito máis.

Creo que me esforcei nas actividades, tanto a nivel individual como en grupo.

Rúbrica 2

 

Nulo

Mellorable

Ben

Moi ben

Integración curricular:

 

Non existen referencias curriculares nin metodolóxicas

 

Menciónanse as áreas nas que se enmarca o proxecto, así como contidos e obxectivos curriculares, pero de forma vaga.

 

Os contidos e obxecivos descríbense con concreción. Existe un plantexamento metodolóxico claro.

 

Contidos, obxectivos e metodoloxía son descritos con certo detalle . Dáse información sobre como se integrará o traballo no proxecto na avaliación das áreas implicadas.

 

TIC

 

O uso de ferramentas TIC non é adecuado ás actividades propostas.

Pódense mellorar as ferramentas para axustalas aos obxectivos e para que deixen máis espazo á iniciativa dos alumnos/as.

As ferramentas axústanse bastante ás actividades e obxectivos

As ferramentas deixan bastante espazo á iniciativa dos alumnos/as.

 

As ferramentas axústanse ás actividades e obxectivos

As ferramentas deixan espazo á iniciativa dos alumnos/as.

 

Traballo cooperativo

Non funciona porque non se ofrecen ideas nin suxerencias de mellora.

Non axuda a alcanzar obxectivos curriculares nin a mellorar destrezas.

Ofrece algunhas ideas e suxerencias pero deixa pouca marxe á iniciativa.

Axuda a alcanzar algúns obxectivos.

Funciona porque ofrece ideas e suxerencias de mellora.

Serve para alcanzar obxectivos curriculares e mellorar destrezas.

Ofrece ideas e suxerencias de mellora, mais tamén deixa marxe á iniciativa.

Motiva e serve para alcanzar os obxectivos

Axuda a mellorar a expresión oral e corporal.

Fomenta a cooperación do grupo e a integración.

Actividades creativas

Non fomentan a creación orixinal nin a desenvolver o sentido estético.

Non permiten demostar o grao de aprendizaxe do tema.

Non axudan a valorar a produción literaria.

Poderían fomentar maís  a creación orixinal e o sentido estético.

Non todas  permiten demostar o grao de aprendizaxe do tema.

Non todas axudan a valorar a produción literaria.

Algunhas  fomentan a creación orixinal e a desenvolver o sentido estético.

Algunhas permiten demostar o grao de aprendizaxe do tema.

Axudan a valorar a produción literaria.

Fomentan a creación orixinal e a desenvolver o sentido estético.

Permiten demostar o grao de aprendizaxe do tema.

Axudan a valorar a produción

literaria.

3

O traballo permite (responde si ou non)

Autoavaliarnos

Proporcionar retroalimentación

Coñecer como seremos avaliados

Constatar o nivel de competencia

Evidenciar o traballo realizado

Mellorar a expresión ante un público

Animar a cantar

Valorar a literatura popular galega

Gustaríame que o traballo permitise (responde si a aquilo que estimes que ten marxe de mellora)

Avaliar máis obxectivamente

Avaliar aos compañeiros

Clarificar máis os criterios de avaliación

Coñecer máis o que se espera

Realizar máis rúbricas

Desenvolver máis o traballo cooperativo

Desenvolver máis o traballo creativo

Desenvolver máis os ontidos curriculares