A literatura polo camiño dos cantares
Rúbricas de satisfacción do alumnado
Rúbricas de satisfación do alumno/a. 1
|
Nulo |
Mellorable |
Ben |
Moi ben |
Respecto ao tema |
O traballo non me gustou |
Non me resultou de especial interese |
Resultoume interesante traballar a literatura polo camiño dos cantares
|
Resultoume moi interesante traballar a literatura polo camiño dos cantares
|
Desenvolvemento |
Nin o tempo nin o aprendido foron suficientes. |
O tempo non foi suficiente para realizar as actividades. |
O tempo é suficiente, pero poderíanse facer máis actividades. |
Prevé tempo suficiente para realizar o traballo e as actividades. |
Estratexias de traballo |
Non me sinto cómodo/a con estas actividades. |
Gústame o traballo en equipo, pero non as actividades creativas |
Gústanme as actividades creativas, pero non o traballo en equipo |
As actividades de autoavaliación, as actividades creativas e as colaborativas resúltanme satisfactorias |
Implicación persoal |
Traballei pouco. |
Non me esforcei bastante. |
Traballei bastante, aínda que podería ter feito máis. |
Creo que me esforcei nas actividades, tanto a nivel individual como en grupo. |
Rúbrica 2
|
Nulo |
Mellorable |
Ben |
Moi ben |
Integración curricular:
|
Non existen referencias curriculares nin metodolóxicas
|
Menciónanse as áreas nas que se enmarca o proxecto, así como contidos e obxectivos curriculares, pero de forma vaga.
|
Os contidos e obxecivos descríbense con concreción. Existe un plantexamento metodolóxico claro.
|
Contidos, obxectivos e metodoloxía son descritos con certo detalle . Dáse información sobre como se integrará o traballo no proxecto na avaliación das áreas implicadas.
|
TIC
|
O uso de ferramentas TIC non é adecuado ás actividades propostas. |
Pódense mellorar as ferramentas para axustalas aos obxectivos e para que deixen máis espazo á iniciativa dos alumnos/as. |
As ferramentas axústanse bastante ás actividades e obxectivos As ferramentas deixan bastante espazo á iniciativa dos alumnos/as.
|
As ferramentas axústanse ás actividades e obxectivos As ferramentas deixan espazo á iniciativa dos alumnos/as.
|
Traballo cooperativo |
Non funciona porque non se ofrecen ideas nin suxerencias de mellora. Non axuda a alcanzar obxectivos curriculares nin a mellorar destrezas. |
Ofrece algunhas ideas e suxerencias pero deixa pouca marxe á iniciativa. Axuda a alcanzar algúns obxectivos. |
Funciona porque ofrece ideas e suxerencias de mellora. Serve para alcanzar obxectivos curriculares e mellorar destrezas. |
Ofrece ideas e suxerencias de mellora, mais tamén deixa marxe á iniciativa. Motiva e serve para alcanzar os obxectivos Axuda a mellorar a expresión oral e corporal. Fomenta a cooperación do grupo e a integración. |
Actividades creativas |
Non fomentan a creación orixinal nin a desenvolver o sentido estético. Non permiten demostar o grao de aprendizaxe do tema. Non axudan a valorar a produción literaria. |
Poderían fomentar maís a creación orixinal e o sentido estético. Non todas permiten demostar o grao de aprendizaxe do tema. Non todas axudan a valorar a produción literaria. |
Algunhas fomentan a creación orixinal e a desenvolver o sentido estético. Algunhas permiten demostar o grao de aprendizaxe do tema. Axudan a valorar a produción literaria. |
Fomentan a creación orixinal e a desenvolver o sentido estético. Permiten demostar o grao de aprendizaxe do tema. Axudan a valorar a produción literaria. |
3
O traballo permite (responde si ou non)
Autoavaliarnos
Proporcionar retroalimentación
Coñecer como seremos avaliados
Constatar o nivel de competencia
Evidenciar o traballo realizado
Mellorar a expresión ante un público
Animar a cantar
Valorar a literatura popular galega
Gustaríame que o traballo permitise (responde si a aquilo que estimes que ten marxe de mellora)
Avaliar máis obxectivamente
Avaliar aos compañeiros
Clarificar máis os criterios de avaliación
Coñecer máis o que se espera
Realizar máis rúbricas
Desenvolver máis o traballo cooperativo
Desenvolver máis o traballo creativo
Desenvolver máis os ontidos curriculares