Saltar navegación

A literatura polo camiño dos cantares

Rúbrica para o profesorado

 

 

Instrumento de avaliación

Indicador de logro

4

3

2

1

Unidade 1. Poema e cantar

1-Presentación

Textos presentados con corrección ortográfica e gramatical.

Emprego nos formatos previstos.

Entrega da rúbrica de autoavaliación.

Entrega nos prazos previstos.

 

 

 

 

 

2- Recursos literarios

Manexa con destreza os recursos literarios (estrofa, verso, ritmo, rima).

Manexa a linguaxe con fins estéticos.

 

 

 

 

 

3- Traballo e cooperación na aula

Realiza todas as actividades de autoavaliación.

Implícase con entusiasmo e responsabilidade nas actividades cooperativas.

 

 

 

 

 

 

4- Creatividade e orixinalidade

Procura forma e contido propio, non  copia.

 

 

 

 

 

 

Subtotal

 

 

 

 

Unidade 2.

Figuras retóricas

1- Presentación

Textos presentados con corrección ortográfica e gramatical.

Emprego nos formatos previstos.

Entrega da rúbrica de autoavaliación.

Entrega nos prazos previstos.

 

 

 

 

 

2- Recursos literarios

Manexa con destreza as figuras literarias.

Manexa a linguaxe con fins estéticos.

 

 

 

 

 

3- Traballo e cooperación na aula

Realiza todas as actividades de autoavaliación.

Implícase con entusiasmo e responsabilidade nas actividades cooperativas.

 

 

 

 

 

 

4- Creatividade e orixinalidade

Procura forma e contido propio, non  copia.

 

 

 

 

 

 

Subtotal

 

 

 

 

Unidade 3.

Narrativa

1- Presentación

Textos presentados con corrección ortográfica e gramatical.

Emprego nos formatos previstos.

Entrega da rúbrica de autoavaliación.

Entrega nos prazos previstos.

 

 

 

 

 

2- Recursos literarios

Manexa con destreza os recursos propios do xénero.

O título é creativo e está relacionado co tema do conto.

A descrición dos personaxes e dos espazos crea unha imaxe vívida na mente do lector.

A narración é áxil e esperta o interese do lector.

O final é sorprendente/impredecíbel.

 

 

 

 

 

3- Traballo e cooperación na aula

Realiza todas as actividades de autoavaliación.

Implícase con entusiasmo e responsabilidade nas actividades cooperativas.

 

 

 

 

 

 

4- Creatividade e orixinalidade

Procura forma e contido propio, non  copia.

 

 

 

 

 

 

Subtotal

 

 

 

 

Unidade 4.

Teatro

1- Presentación

Expresión oral e corporal correcta.

Escenografía acorde ao tema da obra.

Vestiario acorde ao tema da obra.

Entrega da rúbrica de autoavaliación.

Realización nos prazos e tempos previstos.

 

 

 

 

 

2- Recursos literarios

Manexa con destreza os recursos propios do xénero.

Identifícanse e téñense en conta os recursos que manteñen a atención do espectador.

 

 

 

 

 

3- Traballo e cooperación na aula

Realízase un traballo grupal adecuado.

Realiza todas as actividades de autoavaliación.

Implícase con entusiasmo e responsabilidade nas actividades cooperativas.

Promoveu o consenso, a axuda mutua e foi receptivo á crítica construtiva.

 

 

 

 

 

 

4- Creatividade e orixinalidade

Procura forma e contido propio, non  copia.

Inclúe ou ten relación cun cantar popular

 

 

 

 

 

 

Subtotal

 

 

 

 

 

 

Nota Final

 

 

 

 

Nível de desempeño:

4: Excelente, 3: Avanzado, 2: Adquirido, 1: En proceso de adquisición.

Considérase que se superou o indicador de logro se se obtén o nível 2: adquirido (suficiente).

Supérase cada unidade se se acadan 8 puntos no subtotal, nível 2 (adquirido: suficiente). A cualificación é a seguinte:

8-10: adquirido; 11-14: avanzado; 15-16: excelente.