A literatura polo camiño dos cantares
Rúbrica para o profesorado
|
Instrumento de avaliación |
Indicador de logro |
4 |
3 |
2 |
1 |
Unidade 1. Poema e cantar |
1-Presentación |
Textos presentados con corrección ortográfica e gramatical. Emprego nos formatos previstos. Entrega da rúbrica de autoavaliación. Entrega nos prazos previstos. |
|
|
|
|
|
2- Recursos literarios |
Manexa con destreza os recursos literarios (estrofa, verso, ritmo, rima). Manexa a linguaxe con fins estéticos. |
|
|
|
|
|
3- Traballo e cooperación na aula |
Realiza todas as actividades de autoavaliación. Implícase con entusiasmo e responsabilidade nas actividades cooperativas.
|
|
|
|
|
|
4- Creatividade e orixinalidade |
Procura forma e contido propio, non copia. |
|
|
|
|
|
|
Subtotal |
|
|
|
|
Unidade 2. Figuras retóricas |
1- Presentación |
Textos presentados con corrección ortográfica e gramatical. Emprego nos formatos previstos. Entrega da rúbrica de autoavaliación. Entrega nos prazos previstos. |
|
|
|
|
|
2- Recursos literarios |
Manexa con destreza as figuras literarias. Manexa a linguaxe con fins estéticos. |
|
|
|
|
|
3- Traballo e cooperación na aula |
Realiza todas as actividades de autoavaliación. Implícase con entusiasmo e responsabilidade nas actividades cooperativas.
|
|
|
|
|
|
4- Creatividade e orixinalidade |
Procura forma e contido propio, non copia. |
|
|
|
|
|
|
Subtotal |
|
|
|
|
Unidade 3. Narrativa |
1- Presentación |
Textos presentados con corrección ortográfica e gramatical. Emprego nos formatos previstos. Entrega da rúbrica de autoavaliación. Entrega nos prazos previstos. |
|
|
|
|
|
2- Recursos literarios |
Manexa con destreza os recursos propios do xénero. O título é creativo e está relacionado co tema do conto. A descrición dos personaxes e dos espazos crea unha imaxe vívida na mente do lector. A narración é áxil e esperta o interese do lector. O final é sorprendente/impredecíbel. |
|
|
|
|
|
3- Traballo e cooperación na aula |
Realiza todas as actividades de autoavaliación. Implícase con entusiasmo e responsabilidade nas actividades cooperativas.
|
|
|
|
|
|
4- Creatividade e orixinalidade |
Procura forma e contido propio, non copia. |
|
|
|
|
|
|
Subtotal |
|
|
|
|
Unidade 4. Teatro |
1- Presentación |
Expresión oral e corporal correcta. Escenografía acorde ao tema da obra. Vestiario acorde ao tema da obra. Entrega da rúbrica de autoavaliación. Realización nos prazos e tempos previstos. |
|
|
|
|
|
2- Recursos literarios |
Manexa con destreza os recursos propios do xénero. Identifícanse e téñense en conta os recursos que manteñen a atención do espectador. |
|
|
|
|
|
3- Traballo e cooperación na aula |
Realízase un traballo grupal adecuado. Realiza todas as actividades de autoavaliación. Implícase con entusiasmo e responsabilidade nas actividades cooperativas. Promoveu o consenso, a axuda mutua e foi receptivo á crítica construtiva.
|
|
|
|
|
|
4- Creatividade e orixinalidade |
Procura forma e contido propio, non copia. Inclúe ou ten relación cun cantar popular |
|
|
|
|
|
|
Subtotal |
|
|
|
|
|
|
Nota Final |
|
|
|
|
Nível de desempeño:
4: Excelente, 3: Avanzado, 2: Adquirido, 1: En proceso de adquisición.
Considérase que se superou o indicador de logro se se obtén o nível 2: adquirido (suficiente).
Supérase cada unidade se se acadan 8 puntos no subtotal, nível 2 (adquirido: suficiente). A cualificación é a seguinte:
8-10: adquirido; 11-14: avanzado; 15-16: excelente.