Saltar la navegación

Recursos de avaliación

• Criterios de avaliación
    • Extraer una mostra dunha poboación utilizando a técnica de mostraxe adecuada.
    • Valorar a representatividade dunha mostra a partir do seu proceso de selección
    • Calcular estimadores puntuais para a media, varianza, desviación típica e proporción poboacionais, e aplicalo a problemas reais.
    • Calcular probabilidades asociadas á distribución da media mostral e da proporción mostral, aproximándoas pola distribución normal de parámetros idóneos a cada situación, e aplicalo a problemas de situacións reais.
    • Construír, en contextos reais, un intervalo de confianza para a media poboacional dunha distribución normal con desviación típica coñecida.
    • Construír, en contextos reais, un intervalo de confianza para a media poboacional e para a proporción no caso de mostras grandes.
    • Relacionar o erro e a confianza dun intervalo de confianza co tamaño mostral, e calcular cada un destes tres elementos, coñecidos os outros dous, e aplicalo en situacións reais.
    • Utilizar as ferramentas necesarias para estimar parámetros descoñecidos dunha poboación e presentar as inferencias obtidas mediante un vocabulario e representacións idóneas
    • Presentar de forma ordenada información estatística utilizando vocabulario e representacións axeitadas.
    • Identificar e analizar os elementos dunha ficha técnica nun estudo estatístico sinxelo.
    • Analizar de maneira crítica e argumentada información estatística presente nos medios de comunicación e noutros ámbitos da vida cotiá.
    • Desenvolver procesos de matematización en contextos da realidade cotiá (estatísticos ou probabilísticos) a partir da identificación de problemas en situacións problemáticas da realidade.
    • Empregar as ferramentas tecnolóxicas axeitadas, de xeito autónomo, realizando cálculos estatísticos, analizando con sentido crítico situacións diversas que axuden á comprensión ou á resolución de problemas.
    • Utilizar as tecnoloxías da información e da comunicación de maneira habitual no proceso de aprendizaxe, buscando, analizando e seleccionando información salientable en internet ou noutras fontes, elaborando documentos propios, facendo exposicións e argumentacións destes e compartíndoos en ámbitos apropiados para facilitar a interacción.
  • Instrumentos de avaliación
    • Proba obxectiva de resolución de exercicios (presenciais ou telemáticos a través da aula virtual ou, se é necesario, por videoconferencia en Webex).
    • Foros de debate.
    • Documentos colaborativos.
  • Tipos de avaliación
    • Avaliación formativa
      • Avaliación por pares: os alumnos avaliarán os exercicios realizados por cada un dos seus compañeiros.
      • Autoavaliación: o alumno avaliará o seu desempeño nas tarefas realizadas.
      • Deseño de instrución: o profesor avaliará a eficacia de cada un dos pasos do deseño de aprendizaxe, adaptándoos segundo corresponda.
    • Avaliación sumativa
      • Resultados da proba obxectiva para resolver exercicios.
      • Resultados da avaliación por pares.
      • Grao de participación do alumnado nas actividades propostas.