Actividades propostas

Pregunta

Un estudante quere coñecer a opinión dos estudantes de secundaria da súa cidade sobre o funcionamento dos institutos. Para iso, recolle a opinión dos alumnos que chegan ao seu instituto cinco minutos antes do comezo das clases. A mostraxe aplicada:

Respuestas

É axeitada para facer inferencias dos estudantes da cidade

É a chamada mostraxe sistemática

Non é unha mostra representativa da poboación

Pregunta

Para seleccionar unha mostra de profesorado galego de secundaria para unha enquisa, procedeuse do seguinte xeito: seleccionáronse ao azar algunhas cidades e despois algúns institutos. Sabendo que a mostra está formada por profesorado dos institutos seleccionados, a mostraxe utilizada é:

Mostraxe sistemática

Mostraxe por conglomerados

Mostraxe estratificado

Pregunta

Nun centro de formación hai 400 alumnos matriculados nun curso, dos que 300 son mulleres. Queremos realizar unha enquisa e para iso eleximos unha mostra de 100 alumnos, cunha proporción de mulleres e homes idéntica á do curso. Cantos homes ten a mostra?