Saltar navegación

ACTIVIDADE 7 PYTHON. DEBUXAR

Precoñecemento

En Python podemos facer debuxos, gráficos ,para poder facelo usaremos as BIBLIOTECAS.

¿Que é unha biblioteca en programación? É unha colección de instrucións que xa están gardadas e listas para poder usalas.

En Python hai distintas Bibliotecas, por exemplo:

  • Random- podes escoller un número ao chou .
  • Turtle- este serve para debuxar liñas, formas. É o que empregaremos aquí.
  • Tkinter- úsase para crear botóns ou xanelas.
  • Time-danos o día e hora, poderemos calcular datas.
  • Math- para traballar con cálculos matemáticos complexos
  • Pygame- está deseñada para escribir videoxogos.

Se queremos empregar algún destes códigos o primeiro que debemos facer é dicirlle ao ordenador que  importe a biblioteca para poder empregala.

¿Como o faremos? Co comando from nome da biblioteca import*

No noso caso como queremos debuxar deberemos por:

from turtle impor*

E agora deberemos por as instrucións para debuxar o que queremos.

Sintaxe

Os comandos que debo empregar son:

COMANDO SINTAXE
AVANZAR forward(50). Avanza 50 pasos
XIRAR DEREITA right(90). Xira 90º a dereita
XIRAR ESQUERDA left(90). Xira 90º a esquerda

REINICIAR A POSICIÓN PARA COMEZAR A DEBUXAR

reset()

 

Exemplo

Faremos o programa para debuxar un rectángulo.

O programa sería o seguinte:

from turtle import*

reset()

forward (200)

right (90)

forward (60)

right (90)

forward (200)

right (90)

forward (60)

¡¡¡¡¡Próbao!!!!

¿Poderías mellorar o programa?

Este  programa é sinxelo, pero imaxina que ten moitas  máis instrucións. Tardaríamos moito en escribilo. ¿Como poderíamos reducilo?

Agora é o túa quenda

Escribe o programa para facer as seguintes formas:

  1. Un cadrado
  2. Un pentágono
  3. Un hexágono
  4. Un octógono
  5. Un triángulo
  6. Unha estrela de cinco puntas

¿Que podes facer?

Escribe o programa para facer o debuxo que ti queiras.