Saltar navegación

ACTIVIDADE 1 LOGO. OUTRAS INSTRUCIÓNS

Seguiremos avanzando nesta linguaxe de programación. Xa sabemos como avanzar e xirar, pero necesitamos tamén saber desprazarnos pola xanela de traballo sen debuxar,borrar algo, cambiar a cor do trazo, o grosor do trazo ou ben poñer a tartaruga nunha posición concreta.

Os comandos que debemos empregar son:

SÍMBOLO ¿PARA QUE O EMPREGAMOS?
penup Subir o lapis
pendown Baixar o lapis
showturtle- st Amosar a tartaruga
hideturtle-ht Agachar a tartaruga
clearscreen-cs Limpar a pantalla
setwidth (nº) Aumentar o grosor do trazo
setpc (nº) Cambiar a cor do trazo
setxy (x,y) Colocar a tartaruga nunha posición
seth (ángulo) Orientar a tartaruga na posición que queira
arc 360 radio Debuxar un círculo

Exemplo

Faremos un exemplo para que vexas como empregar estas instrucións

Faremos dos cadrados un deles con trazo negro e maior grosor outro de cor rosa con menor grosor e cunha separación.

O resultado debería ser o seguinte:

Resultado
Licenza: CC BY-SA

¿Cal sería o código para facer a actividade?

Polígonos

O que debes facer é debuxar os seguintes polígonos na mesma páxina:

  1. Cadrado
  2. Pentágono
  3. Hexágono
  4. Heptágono
  5. Octógono
  6. Círculo de radio 50
  7. Círculo de radio 90

Debes cambiar a cor para cada un deles é o grosor.

Pista (para saber o que debe xirar a tartaruga debes dividir 360º entre o número de lados do polígono).

Debuxo libre

Co aprendido ata agora, ¿que poderías facer?

¡¡¡¡¡É o teu momento!!!!!!!. Debuxa o que queiras.