ACTIVIDADE 1. SCRATCH
Na actividade 0 de Scratch empezaches a familiarizarte coa contorna de Scratch e fixeches un programa sinxeliño.
Nesta actividade propoñémosche que sigas profundizando nas distintas instruccións e que as utilices para elaborar outro programa un pouco máis complexo e creativo.
1. ANTES PRACTICA
Para comprobar as posibilidades que che ofrecen as distintas instruccións de cada categoría, recomendámosche que probes
cos seguintes programas cortos:
2. SEGUE PROBANDO
3. CREA O TEU PROGRAMA
Xa tes suficientes pistas para crear o teu propio programa?
Debes crear un programa no que un personaxe baile.
O programa ten que cumplir as seguintes condicións:
- O personaxe ten que moverse continuamente por o escenario
- O personaxe debe cambiar de apariencia durante o baile
- Debe utilizarse alguna das instruccións de efecto gráfico
- Debe utilizarse algún bucle
Podes inspirarte nos programas que probaches antes pero procura utilizar as túas propias instruccións. Se, como é lóxico, utilizas esas instruccións procura cambiarlle os parámetros.
4.SEGUE INVESTIGANDO
Para mellorar o teu programa anterior, propoñémosche que investigues as seguintes instruccións da categoría EVENTOS:
Mellora o teu programa utilizando algún dos eventos anteriores.
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Compartir igual 4.0