Obxectivos
- Aprender a utilizar condicionais para programas sinxelos.
- Comprobar que un programa xa feito se pode depurar utilizando condicionais.
- Seguir practicando na utilización dos distintos bloques.
- Entusiasmarte creando os teus xogos
Os bloques "SI" ou "IF", e "SI .........ENTONCES" ou "IF .........THEM", son moi útiles en programación. Permitan que o programa compare unha información e que según sea esa información tome decisións, é dicir que faga unha cousa ou outra.
Clica aquí para repasar o concepto de condicional. (hipervínculo á teoría)
Empeza practicando con estos programas moi moi sinxelos:
Queres ir ver unha peli que está recomendada para maiores de 12 anos. Crea o código do programa que pregunte a idade. Se a idade é igual ou superior a 12, dirache que podes ir ver a película. Se non, dirache que non podes.
Inventa ahora un xogo de preguntas e respostas no que utilices condicionais.
O xogo debe cumplir as seguintes condicións:
Mellora o programa anterior coa variable PUNTUACIÓN. Cada resposta acertada suma un punto. Ao final aparece a puntuación definitiva.
Co que levas aprendido, serás capaz de crear un xogo no que un personaxe, por exemplo o famoso Coco de Barrio Sésamo, vaia comendo galletas por o escenario?
Condicións:
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Compartir igual 4.0