Saltar navegación

ACTIVIDADE 3 DE SCRATCH. CONDICIONAIS

Obxectivos

  1. Aprender a utilizar condicionais para programas sinxelos.
  2. Comprobar que un programa xa feito se pode depurar utilizando condicionais.
  3. Seguir practicando na utilización dos distintos bloques.
  4. Entusiasmarte creando os teus xogos

1. APRENDE A CREAR CONDICIONAIS E PRACTICA

Os bloques "SI" ou "IF", e "SI .........ENTONCES" ou "IF .........THEM", son moi útiles en programación. Permitan que o programa compare unha información e que según sea esa información tome decisións, é dicir que faga unha cousa ou outra.

Clica aquí para repasar o concepto de condicional. (hipervínculo á teoría)

Empeza practicando con estos programas moi moi sinxelos:

2. PODES VER A PELÍCULA?

Queres ir ver unha peli que está recomendada para maiores de 12 anos. Crea o código do programa que pregunte a idade. Se a idade é igual ou superior a 12, dirache que podes ir ver a película. Se non, dirache que non podes.

3. XOGO DE PREGUNTAS E RESPOSTAS

Inventa ahora un xogo de preguntas e respostas no que utilices condicionais.

O xogo debe cumplir as seguintes condicións:

  • As preguntas deben ser sobre un tema determinado (coñecementos de Tecnoloxía, de Xeografía, de Cine, de Música...)
  • O xogo vai facendo as preguntas e o xogador escribe as respostas
  • Se a resposta é correcta un globo responde BEN!, se a resposta é incorrecta, responde MAL! ou outras expresións similares.
  • Debes utilizar condicionais

4. COMPLICA O PROGRAMA ANTERIOR

Mellora o programa anterior coa variable PUNTUACIÓN. Cada resposta acertada suma un punto. Ao final aparece a puntuación definitiva.

5. XOGO "COCO COME GALLETAS"

Co que levas aprendido, serás capaz de crear un xogo no que un personaxe, por exemplo o famoso Coco de Barrio Sésamo, vaia comendo galletas por o escenario?

Condicións:

  • Un personaxe debe moverse por o escenario e ir comendo algo. Non ten por que ser Coco nin galletas. Era unha suxerencia, por se che apetece.
  • Cada vez que coma unha galleta un marcador irá subindo a puntuación.
  • Debes programar o xogo utilizando condicionais.
  • Podes engadir todo o que che pareza que lle aporta melloras ao xogo