Saltar navegación

ACTIVIDADE 3 LOGO. VARIABLES

¿Recordas que é unha variable? ¡¡¡Seguro que si!!

Por si hai alguén que non se lembra faremos o recordatorio.

Unha variable en programación empregase para almacenar datos para utilizalos posteriormente .

¿Como se declara unha variable en Logo? Debemos empregar o comando

make " nome da variable valor da variable

Exemplo:

make "a 3

a é o nome da variable

3 é o valor da variable

¿Como chamamos á variable nun programa de Logo? Debemos empregar dous puntos (:) e o nome da variable.

Exemplo:

:a

¿Como podemos ver o valor da variable na pantalla de Logo? Debemos empregar o comando print.

Exemplo:

print :a

Na seguinte imaxe podemos ver o código da variable e a visualización na pantalla.

CÓDIGO RESULTADO NA PANTALLA
VARIABLE
Licenza: CC BY-SA
RESULTADO
Licenza: CC BY-SA

Aplicación de variables- Aprender a sumar e restar

Imos  aprender a sumar  e restar  empregando as variables

Para poder facelo o primeiro que debo facer e declarar as variables e despois fago as operacións

¿Que comandos debo utilizar para poder sumar ou restar?

  • Suma - sum e os valores a sumar
  • Resta- difference e os valores a restar

Dadas as variables x e z deberemos facer a suma e a a resta .

  • O primeiro que fago e crear as variables

make "x 789

make "z 65

  • Para poder ver os valores das variables debo indicalo da seguinte maneira

print :x

print :z

  • Agora o que fago e a suma e a resta

sum :x :z

difference :x :z

  • Para poder ver o resultado terei que indicalo

print sum :x :z

print difference :x :z

Actividades

  1. Temos un cadrado de 10 unidades de lado.¿ Poderías calcular o seu perímetro?
  2. Calcula o perímetro para as seguintes figuras: triángulo, pentágono e hexágono se cada un deles ten 654 unidades de lado.
  3. A miña nai foi a compra levaba 50 € e gastou 35€. Poderías facer o programa para calcular o que lle sobrou.

Reto

Poderías facer un programa para multiplicar e dividir. Investiga como e fai un exemplo.