Obxectivos
- Aprender a crear variables.
- Adquirir máis práctica na utilización de bucles.
- Utilizar o bloque de sonidos.
- Seguir explorando nas posibilidades que ofrecen os diferentes bloques.
- Adquirir máis autonomía na creación de programas propios.
Recorda que
| Unha variable é algo parecido a una CAIXA especial que ten algo importante GARDADO dentro |
Accede aquí para repasar ben que é unha variable.
Repasa como crear as variables e practica con este miniprograma:
Razona o programa respondendo ás seguintes preguntas:
Debes crear un xogo no que un peixe grande persiga a un peixe pequeño. Canto máis aguante o peixe pequeño sen ser capturado máis puntos acumularás.
As CONDICIÓNS que ten que cumplir o programa son:
Coma sempre, inténtao tu solo as veces necesarias antes de comprobar a solución.
Ahora investiga coa contorna de Scratch para mellorar o xogo. Dámosche ideas:
Ahora propoñémosche que lle dés a volta ao xogo anterior, e que admáis de ir acumulando puntos, que vaia perdendo vidas.
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Compartir igual 4.0