Saltar navegación

ACTIVIDADE 2 SCRATCH. VARIABLES

Obxectivos

  1. Aprender a crear variables.
  2. Adquirir máis práctica na utilización de bucles.
  3. Utilizar o bloque de sonidos.
  4. Seguir explorando nas posibilidades que ofrecen os diferentes bloques.
  5. Adquirir máis autonomía na creación de programas propios.

1. APRENDE A CREAR UNHA VARIABLE E PRACTICA

Recorda que 

Unha variable é algo parecido a una CAIXA especial que ten algo importante GARDADO dentro

Accede aquí para repasar ben que é unha variable.

Repasa como crear as variables e practica con este miniprograma:

Razona o programa respondendo ás seguintes preguntas:

  1. Que utilidade ten a variable pasos?
  2. Para que hai que fixar a variable pasos a 0 ao empezar o programa?
  3. Que se consigue coa instrucción "cambiar pasos por 1"?

2. PEIXE GRANDE PERSEGUE PEIXE PEQUENO. CONTADOR DE PUNTOS

Debes crear un xogo no que un peixe grande persiga a un peixe pequeño. Canto máis aguante o peixe pequeño sen ser capturado máis puntos acumularás.

As CONDICIÓNS que ten que cumplir o programa son:

  • O peixe pequeño vaise mover arrastrado por o punteiro do rato
  • Debe haber un taboleiro que indique a puntuación que vai conseguindo o peixe pequeño
  • O xogo deterase cando o peixe grande atrape ao peixe pequeno
  • Cada vez que se inicie o xogo de novo, o contador de puntos porase a 0

Coma sempre, inténtao tu solo as veces necesarias antes de comprobar a solución.

3. MELLORA O XOGO

Ahora investiga coa contorna de Scratch para mellorar o xogo. Dámosche ideas:

  1. Cando o peixiño é atrapado emite un sonido tipo GLUB.
  2. Cando o xogo remata aparece no escenario un bocadillo coa puntuación final.

4. ESGOTAR AS VIDAS

Ahora propoñémosche que lle dés a volta ao xogo anterior, e que admáis de ir acumulando puntos, que vaia perdendo vidas. 

  • O xogo parte de un número fixo de vidas, o número que tu consideres.
  • Cada vez que é capturado perde unha vida pero o xogo continúa
  • O xogo remata cando perdeu todas as vidas
  • Debe aparecer a puntuación final igual que antes