Saltar navegación

ACTIVIDADE 0. SCRATCH

OBXECTIVOS

  1. Familiarizarse coa contorna de Scratch
  2. Utilizar as instruccións básicas.
  3. Deseñar un programa sinxelo, utilizando Scratch de maneira intuitiva

FAMILIARÍZATE COA CONTORNA DE SCRATCH

Agora que xa deches os teus primeiros pasos con Blockly, xa estás en condicións de empezar a traballar con Scratch.

Na presentación anterior podes ver en que consiste esta linguaxe de programación.

Propoñémosche que curiosees no programa para que vaias intuindo como manexalo:

  • Clica en cada unha das etiquetas das categorías. Apareceranche os comandos correspondentes a cada unha. 
  • Se os comandos son desplegables, clica para ver as posibilidades de uso
  • Clica tamén en cada un dos iconos que aparecen no escenario e no obxecto
  • Igualmente clica nas pestañas do menú superior para ver que posibilidades ofrece.

Ahora practica con estas actividades sinxelas:

1. Debuxa a inicial do teu nome

Debuxa a inicial do teu nome.

Anota aquí que comandos utilizaches:

, ,

Habilitar JavaScript

2. Fai un debuxo libre utilizando teclas

Pensa cales das seguintes instruccións utilizaches:

mover, xirar, baixar lápiz, levantar lápiz, ao presionar tecla, ao presionar bandeira, por sempre, 

Utilizáchelos todos?

Utilizaches algún máis?

Habilitar JavaScript

3. CREA XOGO DE PERSECUCIÓN

Crea un xogo no que un personaxe persiga a outro e cando o atrapa fai algo (ocurre algún efecto).

Dámosche algunhas ideas:

animais tradicionalmente inimigos

Policía/ladrón

futbolista/balón

mago/sapo

namorado/namorada

Inténtao as veces necesarias ata que o consigas.

Non consultes a solución ata que teñas o teu propio xogo

4. COMPLICA O XOGO

Ahora mellora o xogo anterior engadindo un cronómetro que marque o tempo que tarda o perseguido en ser atrapado.

Investiga hasta que atopes a solución

Ahora fai una competición cos teus compañeiros de clase a ver quen aguanta máis