Unha proposta didáctica como a presente esixe unha metodoloxía didáctica e unha avaliación adecuadas.
- Ao longo da unidade propóñense múltiples actividades de clase que poderán ser avaliadas mediante listas de cotexo. (Non se realizan propostas de peso para os distintos apartados da avaliación xa que é unha cuestión moi persoal e dependerá do programado por cada docente).
- As lecturas tamén poderán incluírse na avaliación mediante un anecdotario ou presentacións públicas.
- Realizar un glosario pode ser fundamental na avaliación xa que é un instrumento de aprendizaxe de enorme importancia.
- O traballo de investigación e os traballos sobre os científicos pódense avaliar segundo rúbricas.
- Os artigos desenvolvidos polos alumnos e publicados no blog da materia.
- Proponse tamén unha actividade de avaliación centrada no exercicio da divulgación científica.Os alumnos, organizados en grupos, introducirán entradas no blog da materia segundo as instrucións propostas no recurso:
- Cada grupo presentará cinco cuestións sobre cada un dos apartados da materia estudada.
- Con cada pregunta realizarán unha entrada no blog da materia.
- Proponse unha rúbrica para avaliar a actividade.
A avaliación debe considerarse en todo caso como un proceso aberto susceptible de retroalimentación. Para realizar un seguimento do proceso de avaliación poden empregarse medidas como:
- Análise das dificultades atopadas no desenvolvemento das unidades.
- Discusión na clase cos alumnos sobre cada un dos bloques traballados.
- Elaboración de cuestionarios de retroalimentación.
Evidentemente esta necesidade de retroalimentación tamén é imprescindible no actual deseño polo que se agradece o envío das conclusións da retroacción para valorar a posibilidade de realizar cambios no presente proxecto. (bacharelato2009@gmail.com)