Saltar navegación

Crea a túa aventura

Os textos narrativos

Como viches en apartados anteriores, os textos narrativos teñen unha serie de características e unha estrutura que se debe seguir. 

A continuación preséntanseche algunhas opcións para axudarte no teu seguinte labor: escribir unha historia!

Non estás emocionado ou emocionada? 

Pensa ben cales van ser as túas respostas. 

A túa historia dependerá diso. 

EscribirContoAventura

Actividade 1. Creando a túa propia aventura

Pregunta

1. Escolla do personaxe ou da personaxe. 

Trasno

Respostas

a) Un neno inventor ou unha nena inventora. 

b) Un can falador ou unha cadela faladora. 

c) Unha mochila voadora. 

Retroalimentación

Pregunta

2. Lugar da historia.

Lugar

Respostas

a) A escola do futuro.

b) Un planeta misterioso.

c) Unha casa abandonada.

Retroalimentación

Pregunta

3. Obxectivo da aventura.

Querer

Respostas

a) Atopar un obxecto máxico. 

b) Salvar ao mundo dunha catástrofe. 

c) Non ter tarefas para casa nunca máis

Retroalimentación

Chega a hora de escribir

Agora só che queda darlle algo de forma, engadir algún detalle máis e listo! Para iso terás que acudir ao teu caderno, onde, de forma ordenada, deberás seguir a estrutura do texto narrativo e cumprir coas opcións escollidas na actividade anterior. 

Logo, podes compartila co resto dos teus compañeiros e compañeiras, que serán os encargados e as encargadas de avaliar a túa narración, igual que ti as súas, a través da rúbrica que se che amosará a continuación.

Recorda engadir: presentación, nó e desenlace.

Lectura facilitada

Agora debo darlle forma á miña historia.

Teño que engadir algúns detalles máis.

Para iso, irei ao meu caderno.

Alí vou seguir a estrutura dun texto narrativo.

Tamén vou cumprir co que escollín antes.

Despois, poderei compartir a miña historia cos compañeiros.

Eles van avaliar o meu traballo.

Eu tamén avaliarei as súas historias.

Usaremos unha rúbrica para iso.

Debo lembrar engadir a presentación, o nó e o desenlace.

Cando a miña historia estea lista, podo facer algo máis.

Podo gravar a miña historia.

Así, convertereina nun libro de escoita.

Deste xeito, os nenos e nenas que non poidan ler terán acceso a ela.

A miña historia marabillosa será para todos e todas.

Vou pensar nisto.

Se me animo, falarei co meu mestre ou mestra.

Un paso máis aló

Unha vez a historia estea lista, seguro que podes ir un paso máis aló. 

Anímaste a gravar a túa historia e convertela nun libro de escoita? Así, todos aqueles nenos e todas aquelas nenas que, polo motivo que sexa, non poidan ou non saiban ler, terán acceso á túa marabillosa historia, 

Pénsao e, se te animas, coméntao co teu mestre ou coa túa mestra!

GravarAudiolibro

Rúbrica

Rúbrica de coavaliación de creación dunha narración
 Nivel 1. Inicio.Nivel 2. En proceso.Nivel 3. Ben.Nivel 4. Moi ben.
Estrutura da narraciónNon hai orde clara ou falta unha parte. (2.5)Hai principio, desenvolvemento ou final, pero pouco definidos. (1.75)Ten principio, desenvolvemento e final claros. (1.50)A narración está moi ben estruturada, cunha orde clara e fluída. (1.25)
Personaxes e lugarFáltanlle personaxes ou non se describe o lugar. (2.5)Hai personaxes e lugar, pero sen detalles. (1.75)Describen ben os personaxes e o lugar da historia. (1.50)Os personaxes e o lugar están moi ben descritos e enriquecen a historia. (1.25)
Conflito e acciónsNon hai un conflito claro ou apenas hai accións. (2.5)Hai un conflito pero as accións non están moi desenvolvidas. (1.75)O conflito é claro e as accións están ben explicadas. (1.50)O conflito é interesante, ben desenvolvido e as accións están moi ben conectadas. (1.25)
Creatividade e intereseA historia resulta aburrida ou pouco orixinal. (2.5)A historia é sinxela, con pouca creatividade. (1.75)A historia é interesante e ten detalles creativos. (1.50)A historia é moi creativa, orixinal e engancha dende o principio. (1.25)

Elaboración propia - Proxecto cREAgal. Rúbrica de coavaliación de creación dunha narración (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Feito con eXeLearning (Nova xanela)