Xogo B: O xogo dos seres vivos
Esta tarefa consiste na creación dun xogo con varios seres vivos no escenario, para escoller segundo as instrucións do xogo. A persoa que xogue debe premer nos seres vivos que cumpran unha condición, por exemplo: plantas, animais, fungos, moluscos e outras categorías. Se a selección é correcta, escóitase unha música de "correcto" e o ser vivo desaparece do escenario. Se a selección é incorrecta, reprodúcese un son para indicar que foi mal. Cando remata o xogo aparece unha mensaxe final.
Pasos:
- Escolle un tema sobre os reinos dos seres vivos. Pode ser, por exemplo, fungos, moluscos, insectos ou calquera outro.
- Pensa na idade das persoas que utilizarán o xogo e elixe un nivel de dificultade adecuado.
- Revisa a lista de cousas que debe ter ou facer o xogo.
- Crea un guión do xogo ou un diagrama de fluxo.
- Visita o sitio web de Scratch (nova xanela).
- Pon os seres vivos no escenario e comeza a programar con Scratch.
- Comproba o xogo.
- Revisa de novo a lista por se falta algo.
- Comparte a túa creación e convida ao resto da clase a xogar.
Para entender mellor a forma de crear o xogo, mira este vídeo.
Revisa o xogo con esta lista de control
Lista de control. Comprobación do xogo:
Audio
Non sabes que bloques necesitas no xogo?
