Saltar navegación

Xogo A

Xogo A: Curiosidades dos seres vivos

A tarefa consiste en crear un xogo con varios seres vivos no escenario. Cando a persoa que xoga preme nun obxecto do escenario amósase un texto e despois a pregunta "v ou f?", para que esa persoa escriba "v", se cre que a curiosidade é certa, ou "f" se pensa que a curiosidade é falsa.

Pasos:

  1. Escolle un tema sobre os seres vivos. Pode ser, por exemplo, sobre órganos, células, un reino, os insectos, ou calquera outro.
  2. Pensa na idade das persoas que utilizarán o xogo e elixe un nivel de dificultade adecuado.
  3. Revisa a lista de cousas que debe ter ou facer o xogo.
  4. Crea un guión do xogo ou un diagrama de fluxo.
  5. Visita o sitio web de Scratch (nova xanela).
  6. Comeza a programar con Scratch.
  7. Comproba o xogo.
  8. Revisa de novo a lista por se falta algo.
  9. Comparte a túa creación e invita ao resto da clase a xogar.

Necesitas axuda? Mira este vídeo.






Revisa o xogo con esta lista de control

Lista de control. Comprobación do xogo

Mellorar o xogo

Atréveste a engadir cousas máis avanzadas ao xogo? Por exemplo:

  • Con máis seres vivos no escenario.
  • Con movemento: fai que os personaxes se movan sen parar polo escenario.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)