Rúbrica para avaliar o proceso individual de aprendizaxe| | 4 Excelente | 3 Satisfactorio | 2 Mellorable | 1 Insuficiente |
|---|
| Comprensión do contido | Teño un entendemento profundo dos seres vivos, células, animais e plantas. Podo explicar conceptos con claridade. (4) | Teño un bo entendemento dos contidos. Podo explicar a maioría dos conceptos, pero con algunhas dúbidas. (3) | Entendo algúns conceptos, pero teño confusións ou lagoas no coñecemento dos contidos. (2) | Non comprendín os contidos. Non podo explicar conceptos aos demais. (1) |
|---|
| Proceso creativo | Son quen de reflexionar sobre o proceso de creación do xogo e pode describir claramente as decisións tomadas no grupo antes de chegar ao produto final. (4) | Son capaz de reflexionar sobre o proceso, pero non en profundidade. Podo mencionar algunhas das decisión tomadas durante o proceso. (3) | Podo reflexionar de xeito limitado sobre o proceso. Podo mencionar poucas das decisións tomadas e sen afondar moito nelas. (2) | Non podo facer unha reflexión sobre o proceso, (1) |
|---|
| Habilidades | Identifico habilidades específicas desenvolvidas durante o proceso (creatividade, comunicación, organización...) (4) | Menciono algunhas das habilidades desenvolvidas, pero sen especificar moito. (3) | Recoñezo algunhas habilidades, aínda que non son moi claras. (2) | Non identifico as habilidades desenvolvidas. (1) |
|---|
| Reflexión final | Podo reflexionar profundamente sobre o que aprendín e como podo aplicalo no futuro. (4) | Reflexiono axeitadamente, pero podería ser máis detallada ou persoal. (3) | Reflexiono de xeito superficial. Podo mencionar pouco sobre o aprendido e a súa futura aplicación. (2) | Non fago unha reflexión final sobre a aprendizaxe. (1) |
|---|
Elaboración propia (proxecto cREAgal). Rúbrica para avaliar o proceso individual de aprendizaxe (CC BY-NC-SA)
- Actividade
- Nome
- Data
- Puntuación
- Notas
- Reiniciar
- Imprimir
- Aplicar
- Nova xanela