Saltar navegación

1.4. A planificación

Os pasos que irás dando

Aquí tes recollido un resumo do camiño que farás neste proxecto:

1

Un debuxo dunha bandeira azul

Coñecer o reto.

2

Pictograma que representa a unha persoa que ten unha idea, amosa unha bombilla sobre a cabeza

Descubrir o tema deste proxecto: os xogos de mesa sobre os seres vivos.

3

persoa que está recordando

Recordar o que sabes sobre xogos de mesa e os seres vivos.

4

Niños y niñas diferentes

Formar equipos.

5

Personas sentadas en una reunión

Facer tarefas en equipo.

6

persoa realizando un xogo de memoria cunha tableta

Resolver actividades individuais.

7

un xogo de mesa

Coñecer xogos de mesa.

8

unha lupa enfocando unha planta

Investigar e aprender sobre os seres vivos.

9

bloques de diferentes cores de construción

Construír xogos de mesa e dixitais.

10

unha parella xogando ás damas

Probar os xogos.

11

unhas persoas sentadas na biblioteca

Presentar e explicar os xogos.

12

dúas persoas falando

Debater sobre como foi este proxecto.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)