Saltar navegación

Rúbricas de avaliación

Rúbrica de avaliación das actividades sen programa

Criterio 10 (Excelente) 7 (Ben) 5 (Suficiente) 0 (Insuficiente)
Orden na carpeta de solucións (10%) A carpeta está perfectamente organizada, con todas as solucións en orde e facilmente accesibles. A maioría das solucións están organizadas, pero algunhas non respectan a orde ou dificultan o acceso. A carpeta está desorganizada, dificultando a localización dalgunhas solucións. A carpeta está completamente desorganizada ou non se entregou.
Identificación rápida e sinxela do exercicio (10%) Tódolos exercicios están claramente identificados, cun título ou referencia que permite a súa rápida localización. A maioría dos exercicios están ben identificados, pero algúns carecen de título ou son confusos. Algúns exercicios están identificados de forma pouco clara ou non teñen referencias específicas. Non hai identificación clara ou referencias nos exercicios.
Corrección da solución (40%) As solucións son totalmente correctas, ben xustificadas e mostran un alto nivel de comprensión do contido. As solucións son maioritariamente correctas, aínda que con pequenos erros ou aspectos non xustificados. As solucións teñen erros significativos, pero reflicten unha comprensión básica do contido. As solucións son incorrectas ou non reflicten comprensión do contido.
Actitude activa e resolutiva ante a actividade (30%) Demostrou unha actitude moi activa e resolutiva, propoñendo solucións creativas e buscando mellorar constantemente. Demostrou unha actitude activa, con disposición para resolver a actividade e mellorar. Demostrou unha actitude pasiva na resolución da actividade, con pouca implicación. Non demostrou actitude activa nin se implicou na actividade.

Rúbrica de avaliación dos programas

Criterio 10 (Excelente) 7 (Ben) 5 (Suficiente) 0 (Insuficiente)
Orden na carpeta de solucións (10%) A carpeta está perfectamente organizada, con todas as solucións en orde e facilmente accesibles. A maioría das solucións están organizadas, pero algunhas non respectan a orde ou dificultan o acceso. A carpeta está desorganizada, dificultando a localización dalgunhas solucións. A carpeta está completamente desorganizada ou non se entregou.
Identificación rápida e sinxela do exercicio (10%) Tódolos exercicios están claramente identificados, cun título ou referencia que permite a súa rápida localización. A maioría dos exercicios están ben identificados, pero algúns carecen de título ou son confusos. Algúns exercicios están identificados de forma pouco clara ou non teñen referencias específicas. Non hai identificación clara ou referencias nos exercicios.
O programa cumpre o obxectivo dun xeito eficiente, sen excesivas estruturas (40%) O programa cumpre perfectamente o obxectivo, usando estruturas sinxelas e eficientes. O programa cumpre o obxectivo, aínda que pode incluír estruturas innecesarias ou redundantes. O programa cumpre parcialmente o obxectivo, pero contén estruturas redundantes ou complexas. O programa non cumpre co obxectivo ou non se entregou.
O programa está documentado correctamente (10%) A documentación é completa, clara e útil para comprender o funcionamento do programa. A documentación é adecuada, pero podería ser máis clara ou detallada. A documentación é escasa ou non facilita a comprensión do programa. O programa carece de documentación ou esta é incorrecta.
O programa ten enunciado, data e autor (5%) Tódolos programas inclúen o enunciado, data e nome do autor de forma clara e precisa. Na maioría dos programas están incluídos, pero falta consistencia nalgúns casos. En algúns programas falta un ou máis destes elementos. Ningún programa inclúe enunciado, data ou autor.
As impresións axudan á comprensión do proceso polo usuario e son correctas (5%) As impresións son claras, relevantes e facilitan a comprensión do proceso ao usuario. As impresións son útiles, pero poderían ser máis claras ou mellor contextualizadas. As impresións son confusas ou non achegan valor á comprensión do proceso. O programa carece de impresións relevantes ou estas son incorrectas.
Actitude activa e resolutiva ante a actividade (20%) Demostrou unha actitude moi activa e resolutiva, propoñendo solucións creativas e melloras constantes. Demostrou unha actitude activa, con disposición para resolver a actividade e mellorar. Demostrou unha actitude pasiva, con pouca implicación no proceso. Non demostrou actitude activa nin se implicou na actividade.