| Orden na carpeta de solucións (10%) |
A carpeta está perfectamente organizada, con todas as solucións en orde e facilmente accesibles. |
A maioría das solucións están organizadas, pero algunhas non respectan a orde ou dificultan o acceso. |
A carpeta está desorganizada, dificultando a localización dalgunhas solucións. |
A carpeta está completamente desorganizada ou non se entregou. |
| Identificación rápida e sinxela do exercicio (10%) |
Tódolos exercicios están claramente identificados, cun título ou referencia que permite a súa rápida localización. |
A maioría dos exercicios están ben identificados, pero algúns carecen de título ou son confusos. |
Algúns exercicios están identificados de forma pouco clara ou non teñen referencias específicas. |
Non hai identificación clara ou referencias nos exercicios. |
| O programa cumpre o obxectivo dun xeito eficiente, sen excesivas estruturas (40%) |
O programa cumpre perfectamente o obxectivo, usando estruturas sinxelas e eficientes. |
O programa cumpre o obxectivo, aínda que pode incluír estruturas innecesarias ou redundantes. |
O programa cumpre parcialmente o obxectivo, pero contén estruturas redundantes ou complexas. |
O programa non cumpre co obxectivo ou non se entregou. |
| O programa está documentado correctamente (10%) |
A documentación é completa, clara e útil para comprender o funcionamento do programa. |
A documentación é adecuada, pero podería ser máis clara ou detallada. |
A documentación é escasa ou non facilita a comprensión do programa. |
O programa carece de documentación ou esta é incorrecta. |
| O programa ten enunciado, data e autor (5%) |
Tódolos programas inclúen o enunciado, data e nome do autor de forma clara e precisa. |
Na maioría dos programas están incluídos, pero falta consistencia nalgúns casos. |
En algúns programas falta un ou máis destes elementos. |
Ningún programa inclúe enunciado, data ou autor. |
| As impresións axudan á comprensión do proceso polo usuario e son correctas (5%) |
As impresións son claras, relevantes e facilitan a comprensión do proceso ao usuario. |
As impresións son útiles, pero poderían ser máis claras ou mellor contextualizadas. |
As impresións son confusas ou non achegan valor á comprensión do proceso. |
O programa carece de impresións relevantes ou estas son incorrectas. |
| Actitude activa e resolutiva ante a actividade (20%) |
Demostrou unha actitude moi activa e resolutiva, propoñendo solucións creativas e melloras constantes. |
Demostrou unha actitude activa, con disposición para resolver a actividade e mellorar. |
Demostrou unha actitude pasiva, con pouca implicación no proceso. |
Non demostrou actitude activa nin se implicou na actividade. |